Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjøp sier jeg bare.. Jeg hadde nok ikke sovet de siste 6 månedene om jeg ikke hadde hatt den Super under graviditeten, så får vi se hvordan vi bruker den etterpå Godt mulig mannen stjeler den..
Jeg har virkelig vært avhengig å sove med min bbhugme pute[emoji4] har fulgt meg gjennom hele svangerskapet og hadde nok ikke sovet så behagelig uten. For meg var den virkelig verdt det. Vet ikke hvordan den er til amming ennå[emoji6]
Best under graviditeten! Hadde ikke klart meg uten[emoji28] ikke veldig fornøyd med den som ammepute, stor og litt tiltak å skulle knyte den rundt meg hver gang.
For min del var den helt ubrukelig. Altfor stor og klumpete både når jeg var gravid og som ammepute. [emoji4] fikk heldigvis solgt den på Finn etterpå, så det ble ikke så dyrt [emoji4]
Jeg elsker den! Nydelig under graviditeten for å støtte opp i forhold til bekkenløsning, god å bruke til amming og mannen brukte den til flaskemating I tillegg har ungen sovet utallige timer på den
Selv om jeg ikke har blitt gravid enda så er det favoritten min, gubben får sove i fred uten at jeg ligger oppå han, og jeg får oppfylt kosemose-behovet mitt
Jeg er snart 7 mnd gravid, og hverken nå eller forrige graviditet har jeg hatt behov for en gravidpute. Kjøpte Doomoo large sist og det var et bomkjøp. Brukte den jo ikke som gravidpute, og som ammepute var den for stor og myk.
Så om du ikke MÅ ha den som gravidpute, vil jeg heller anbefale å legge pengene i en Cozyfix eller lignende. Den skal jeg ha denne gangen i allefall
En fast ammepute som attpåtil kan festes er mye mer ergonomisk
Lånte av svigerinnen min. Den gjorde underverker for søvnen under svangerskapet. Ammet liggende de første ukene (kunne ikke sitte etter fødselen) så noen annen ammepute ville vært et skikkelig bomkjøp.