Bb hug me

bluemoon

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2022
Noe av det første jeg gjorde etter å ha tatt positiv test, var å kjøpe denne puten som alle ser ut til å elske. Den har ligget ubrukt frem til nå (19+5). Den siste uken har jeg begynt å kjenne at det for alvor begynner å bli ubehagelig å finne en grei sovestilling om natta, og at magen er veldig «i veien» selvom den ikke er så stor ennå. Så da burde jo denne puten begynne å komme til sin rett! Problemet er bare at jeg ikke finner noen digg måte å bruke den på. Uansett hvor jeg har den kjennes den mest «i veien», siden den er så utrolig svær.
Så mitt spørsmål er: Dere som har denne puten og liker den, hvordan bruker dere den? Er det noen spesielle måter å ligge med den på mens man sover som er behagelig?
 
Jeg har den mellom anklene og knærne, og lager den "mykere" i området rundt magen, hvor jeg støtter opp magen, og jeg liker å ha puta så langt opp at jeg kan holde rundt den mens jeg sover. Snur jeg meg blir hele puta med rundt :hilarious:
Sleit skikkelig med bekkenet sist, og lærte meg denne soveposisjonen med den da den forebygger bekkensmerter da den støtter opp "bekkenet" ved å ligge parallelt med knærne og anklene med støtte mellom.
 
Jeg ligger over den med ett bein og hofte, mens den andre siden ligger som om jeg ligger på magen om det gir mening
 
Eg ble aldri venn med min når eg var gravid med førstemann. Kjøpte en annen type denne gangen :)
 
Tusen takk for svar og tips dere :)

Eg ble aldri venn med min når eg var gravid med førstemann. Kjøpte en annen type denne gangen :)
Nei, kanskje jeg rett og slett ikke klarer å bli venn med den, jeg heller. Fikk gravidmassasje hos doula her om dagen hvor jeg lå på massasjebenk med en vanlig hodepute mellom knærne og enda en mellom armene, og syntes det var mye mer behagelig. Så kanskje bare gå for en sånn variant i stedet...

Men skal prøve deres tips! :)
 
Tusen takk for svar og tips dere :)


Nei, kanskje jeg rett og slett ikke klarer å bli venn med den, jeg heller. Fikk gravidmassasje hos doula her om dagen hvor jeg lå på massasjebenk med en vanlig hodepute mellom knærne og enda en mellom armene, og syntes det var mye mer behagelig. Så kanskje bare gå for en sånn variant i stedet...

Men skal prøve deres tips! :)
Eg brukte både hodepute og sofapute mellom beina med første :)
 
Jeg hadde bb hug me i natt mellom beina, men det ble bare verre:oops: Sliter bare med symfysesmerter, kan det ha noe å si?
 
Jeg hadde bb hug me i natt mellom beina, men det ble bare verre:oops: Sliter bare med symfysesmerter, kan det ha noe å si?
Sniker fra juni.
Har symfysesmerter selv og greier nesten ikke ligge på siden uten noe mellom knærne. Kanskje du bygde opp for mye/for lite?
 
Back
Topp