BB-hug me/comfort u

Bølgebølge

Glad i forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Hei!
Noen som har erfaring med disse gravidputene og vil anbefale? :D BB-hug me, comfort u eller annen type?

Jeg ELSKER bb-hug me puta mi! Brukte den under hele forrige graviditet og som ammepute etterpå. Skal begynne å bruke den igjen nå også, men må bare vaske trekket først :p

Har aldri prøvd faktisk. Kanskje jeg burde, har alltid en dyne eller pute imellom beina imens jeg ligger på siden.

Jeg forguder min bb-hugme. Brukte den fra uke 12 sist og kunne aldri klart meg uten :-)

Har allerede funnet fram bb-hugme fra forrige gang, den er så magisk[emoji1373][emoji1373]

Husker enda det lange blikket fra en «medfødende» på vei inn på sykehuset, da hun så at jeg hadde med puta mi dit :joyful:

Husker enda det lange blikket fra en «medfødende» på vei inn på sykehuset, da hun så at jeg hadde med puta mi dit :joyful:

Jeg telte så på knappene om jeg skulle ha med min forrige gang, for jeg var redd jeg ikke skulle få sove uten. Den ble igjen hjemme tilslutt og jeg overlevde, men savnet den.

Jeg telte så på knappene om jeg skulle ha med min forrige gang, for jeg var redd jeg ikke skulle få sove uten. Den ble igjen hjemme tilslutt og jeg overlevde, men savnet den.
Jeg ble satt igang og det tok nesten to døgn før babyen var ute, så jeg var sjeleglad for at jeg hadde den med! :p Og så brukte jeg den som ammepute på barsel også :happy:

Følger med.. sliter med bekkenet og har gjort det siden forrige mann..
Prøver å lete etter litt salg/rabattkoder men har ikke flaks :(

Jeg bruker BB hugme selv om jeg ikke er gravid pga kroniske bekkenplager og leddsykdom... Den er helt fantastisk - anbefales [emoji106][emoji4]

BB hugme puta er fantastisk[emoji173]️ Som flere nevner, mannen min digger den også [emoji85]

Back
Topp