Bayen ligger med hode ned ..

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Og det er så ubehagelig og vondt synes jeg ,, babyen har gjort det siden april .. Flere som har Det sånn ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Trodde det var ubehagelig at hun lå med hodet ned jeg også... Måtte tisse flere ganger om natta osv. Men nå ligger hun i tverrleie, og innser at jeg ikke skulle klaget på hodeleie :P haha

Min ligger vist også i tverrleie hehe, men merker ikke så mye til det.

Jeg har en turner, så her styrer hun fremdeles rundt og rundt! ;) Usikker på hva jeg synes er best/verst.. Verst er vel når hun driver å snur seg rundt! ;)

Synes også tverrleie er værst. Deilig med hodet ned så lenge hun ikke er festa iallefall!! Synes det er ubehagelig med spark i blæra, men ikke vondt. Det er jo litt "ekkelt" og kvalmende når hun driver og snur seg osv, men jeg har så ofte luft i magen at dette ser jeg bare på som koselig :P

Her merkes det GODT at hun ligger på tvers :( aua

Sent from my iPhone

Hvordan merker man at babyen har snudd seg med hode ned? Jeg merker at h#n snur seg for hele magen roterer liksom. Men generelt er sparkene rundt belteområdet, langt nede... Men h#n ligger mest på høyresiden merker jeg. Skev mage. Hihi.

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan merker man at babyen har snudd seg med hode ned? Jeg merker at h#n snur seg for hele magen roterer liksom. Men generelt er sparkene rundt belteområdet, langt nede... Men h#n ligger mest på høyresiden merker jeg. Skev mage. Hihi.

Sparkene mine er også stort sett alltid langt nede. Lenger ned enn jeg ville latt folk ta for å si det sånn.. :P

Sparkene mine er også stort sett alltid langt nede. Lenger ned enn jeg ville latt folk ta for å si det sånn.. :P
Haha ja. Er kleint. Folk vil kjenne og er på grensen til upassende langt ned.

Her lå hu med hodet ned på sist ultralyd for 2 uker siden. Tror hu fortsatt ligger med hodet ned. Kjenner mye press på blæren + spark i ribbeina :) Er ikke spesielt behagelig, men tror tverrleie er vondere, uten at jeg har no særlig peiling.

Var hos jordmor igår og spurte spent om ho kunne kjenne hvordan han lå, han lå med hodet ned for to uker siden. Ho kjente godt og konkluderte med at han hadde hodet eller rumpa ned.. Okey, takk liksom! Haha.. Kunne jeg skjønt selv.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her har hode ligger ned på hver kontroll jeg har hatt, kjennes ikke ut som det er en turner dette. Kjenner alltid spark på samme sted. Føler jeg bærer langt nede og magen ser slik ut også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sjekker jordmor leie på dere på alle kontrollene? Jordmor sier bare til meg at det er for tidlig å sjekke leie hun siden han uansett spinner rundt i mange uker til ennå..

Sjekker jordmor leie på dere på alle kontrollene? Jordmor sier bare til meg at det er for tidlig å sjekke leie hun siden han uansett spinner rundt i mange uker til ennå..
Samme her

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fastlegen sjekket på 28 ukers kontrollen, men bare fordi jeg spurte etter det. Det var 1.gang det har blitt sjekket hos meg. Hun skrev ikke noe på helsekortet. :)

Babyen min ligg i aill mulige retninga, føles ut som hainn driv med yoga inni magen :)

Min ligger overalt :p han har hatt hodeleie ved flere kontroller. .men snudde seg innimellom ...akkurat nå tror jeg han ligger på tvers :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp