Annicken Forumet er livet 18 Apr 2011 #1 guttungen har kjempe lyst på batman blinkesko - var visst noen i bhg som hadde sånne ;P noen som vet hvem som har det ;P?
guttungen har kjempe lyst på batman blinkesko - var visst noen i bhg som hadde sånne ;P noen som vet hvem som har det ;P?
Dollface Forumet er livet VIP 18 Apr 2011 #2 jeg troooor jeg så det på hæla i taket i søgne... shoot me if I'm wrong.. men jeg vet jeg har sett det et sted.
jeg troooor jeg så det på hæla i taket i søgne... shoot me if I'm wrong.. men jeg vet jeg har sett det et sted.
lille assa 75 Forumet er livet 18 Apr 2011 #4 her på askøy var de på eurosko... desverre for barna mine hadde de ikke størrelsen deres ellers hadde mine to gutter hatt de.
her på askøy var de på eurosko... desverre for barna mine hadde de ikke størrelsen deres ellers hadde mine to gutter hatt de.
Annicken Forumet er livet 18 Apr 2011 #5 ORIGINAL: Dollface jeg troooor jeg så det på hæla i taket i søgne... shoot me if I'm wrong.. men jeg vet jeg har sett det et sted. ah, litt langt å kjøre bare for ett par sko ;P hehe
ORIGINAL: Dollface jeg troooor jeg så det på hæla i taket i søgne... shoot me if I'm wrong.. men jeg vet jeg har sett det et sted. ah, litt langt å kjøre bare for ett par sko ;P hehe
Annicken Forumet er livet 18 Apr 2011 #6 ORIGINAL: MinKO Luurer på om det er Økonomisko (?) opp å se i morgen =)