Batery energy drink og amming?

Miss.Villo

Forelsket i forumet
Noen som vett om det går ann å drikke batery da? Det går vel over i melka vil jeg tro, og på boksen står det jo at det ikke passer for gravide.

Tenkte jeg skulle unngå en våken baby i natt!:)

har ikke hørt at det skal gjøre noe, men er vel sånn som med kaffe og andre ting..at man ikke skal ha mye av det.

1 Battery er vel det samme som 25 kopper kaffe på koffininnholdet (syns jeg husker det), så tror ikke det er sånn kjempebra for babyen.. men du kan vel bare prøve deg frem..

ORIGINAL: Gopio

1 Battery er vel det samme som 25 kopper kaffe på koffininnholdet (syns jeg husker det), så tror ikke det er sånn kjempebra for babyen.. men du kan vel bare prøve deg frem..

sign! Vil kanskje tru du får en ganske våken baby iallefall[8D]

henta denna jeg[:)]

Ingredienser Battery contains water , sugar , maltodextrin , taurine , citric acid as an acidity regulator , coffee and guarana extracts, B-complex vitamins and aromas as well as caramel as a coloring agent. Battery inneholder vann , sukker , maltodextrin , taurin , sitronsyre som et surhetsregulerende middel , kaffe og guarana ekstrakter, B-kompleks vitaminer og aromaer samt karamell som fargelegger agent.
The sugar-free versions, Battery Stripped and Battery Juiced , are sweetened with acesulfame potassium and aspartame . Battery Juiced also contains vitamin C . Den sukkerfrie versjonene, Battery Strippet og Battery Juiced, er søtet med acesulfam kalium og aspartam . Battery Juiced inneholder også vitamin C .
The amount of caffeine in a can of Battery is similar to a large mug of coffee . Mengden koffein i en boks med Battery ligner på et stort krus kaffe .[:)]
Battery can be used as a mixer in various alcoholic drinks – however moderation is recommended. Batteriet kan brukes som et blandebatteri i ulike alkoholholdige drikker - men måtehold anbefales. One example of a popular Finnish drink is Virtanen , which combines Battery with vodka (or Koskenkorva ) in 3:1 ratio. Et eksempel på en populær finsk drikk er Virtanen, som kombinerer Batteri med vodka (eller Koskenkorva ) i forholdet 03:01.

Har drukket red bull jeg uten at det har hatt noen innvirkning på mini. Ja ble bare nødt da jeg skulle ta meg av begge ungene alene og jeg knapt hadee sovet natta før og storebror er et trassetroll for tiden. [:-]

På di der monster drikkene står det bakpå at ammende ikke skal drikke.. Men den er jo myyye sterkere enn battery... Hadde vel kanskje stått på hvis det hadde gjort noe?

Back
Topp