Bast

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Har du ennå slike kynnere?? Har du snakka med legen da? Igjen altså, det er jo to dager siden du var der..

Jeg synes det høres litt skummelt ut liksom.. Siden min lege sa at om jeg hadde mye kynnere så var det et tegn på at ungen kunne komme for tidlig.. Å jeg synes din burde være der inne litt lenger.. (selv om jeg hadde jublet av glede om min kunne kommet litt for tidlig) Kanskje du skulle fått en annen leges mening også.. Bare for å være sikker! Kan jo liksom ikke gå rundt å ha det så vondt fram til mars!! [:o]

Bare ikke la det gå kjempe kjempe lenge da! Hvor mange har ikke fått vite at det ikke er tegn til fødsel ennå, og født like etterpå? Leger er noen stinkin' bastards noen ganger.. Men det vet du alt om [:)]

Hehe.. Nesten så jeg må skifte nick[;)] Men må jo passe litt på.. Vil ikke at det skal skje mere trist.. Forresten, du har jo også en unge som garantert kommer til å bli turner, hvordan kjenner du forskjell på om den snur seg og gjør magen stram, og kynnere? Jeg kjenner ikke så mye spark mer, magen er så øm innvendig.. Så jeg lurer ofte på om det er noe på gang, eller om det bare er gullet som romstrerer..

Woohoo!! Da har jeg masse kynnerer jeg også... Ikke bare et livlig barn som gjør mammas tilværelse litt vanskelig[:D]

Hehe.. Ja faktisk.. Er så lei nå at jeg tar i mot smerter med åpne armer! Er litt mer skeptisk til revning da.. Men woohooo smerter!! [8D]

Back
Topp