Bast - i mine drømmer

lenemor

Forumet er livet
Noen her som skrev at de var så mye her på bv at de drømte om det... synes det var litt rart, helt til jeg kom på at jeg drømte at du, Bast, var MaiBritt (eller hva hun rare dama til han grinemannen het) fra Fagerstrand.. [:D]

Trenger noen dagers pause fra forumet ja![;)]

ORIGINAL: lenemor

Noen her som skrev at de var så mye her på bv at de drømte om det... synes det var litt rart, helt til jeg kom på at jeg drømte at du, Bast, var MaiBritt (eller hva hun rare dama til han grinemannen het) fra Fagerstrand.. [:D]

Trenger noen dagers pause fra forumet ja![;)]

At Bast var May-Britt

ORIGINAL: mie83

drømte noe om hun silke her en natt, men det tør jeg ikke fortelle hva var.. skjønner ikke hvorfor jeg drømte det..

Joda fortell fortell[:D]

Blei skikkelig nyskjerrig jeg også nå Mie83, kom igjen å fortell.....

He he...var jo bare en drøm da! Hun skjønner helt sikkert det, og blir nok ikke lei seg. Snill du er da som får dårlig samvittighet over hva du drømmer. hi hi....Drømmer mye rart for tida jeg og, men det er mest mareritt [:o]

Hi hi hi[:D] Er jo bare kjempe moro det da!

Nei men Bast, det var jo hele poenget - du var i drømmen min, men det var mer et mareritt - jeg kunne heller ikke fordra det paret.... de er jo psyke!! Ikke sånn inntrykk jeg har av deg i det hele tatt... men siden du er så forskjellig fra hu' maibritt-berta var det litt morsomt.

Jeg har drømt om Cissi for en stund siden, men i natt drømte jeg om sicaa! [8D]

ORIGINAL: Hilde-Anita

Ja, og hva handlet det om da??*lurer*

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: Cissi

ORIGINAL: Hilde-Anita

Ja, og hva handlet det om da??*lurer*

Ja den handlet sikkert om at du var en deilig cissiberlinerbolle med vaniljekrem som var herlig å spise[8D]

Der tar du feil bast! Det er jo du som er min deilige berlinerbolle! [8D]
Husker ikke helt hva jeg drømte om Cissi... [8|]

Back
Topp