bast, ang, gni på puta

nettemor

Forumet er livet
Sikkert blitt svart på før, men når kan man liksom begynne å gni på den puta på foten, og er det for modning?

Kan det gi noe skade eller er det helt greit å gjøre det?

Jeg vil også gnikke.. [8|]

Men finner vel ikke noe som helst punkt jeg under de elefantbeina jeg har fått nå.. [:(]

Kor e den puta? (skal ikkje gni enda, men kan jo være kjekt å vite, så slipp æ å spørre seiner)

Tusen takk, bast[:)]
Da skal jeg prøve å gni litt her, men hvor lenge av gangen gnir man da?

Jeg har ikke sjans i havet å rekke ned dit selv jeg.. Å samboern nekter å tro på meg når jeg sier at det er greit, for på den andre tråden din så står det at man ikke kan gjøre det før man er ved termin.. Noe han ikke anser meg å være før den 31.. Men jeg må bare spørre deg om en teit ting Bast.. Drømte nemmelig at jeg tok modningsakupunktur i natt.. Å da stakk han nåla så langt inn i magen min at han traff babyen.. Det er umulig sant?? Selv om det er veldig lite som skiller oss nå..

ORIGINAL: Bekka84

jeg gnikka meg gjennom en lost episode, fødselen starta dagen etterpå [:D]

(men da var jeg 9 dager over tida da)

Ha ha [:D]

Takk for svar bast, jeg skal prøve det[:)]

Du er ved termin nå lindaen.....normalt kan man begynne med modningsakupunktur 3 uker før termin.
Og nålene skal ikke i magen

Ikke? Men de jeg har snakket med som har fått det, har jo fått nåler i magen..? Ja, jeg mener jo også det, men han nekter å tro meg uannz..

Back
Topp