Basson Duo Vogn

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som har erfaringer med denne vogna?
Vurderer å bestille den fra nettet [;)]

Japp, den er kjempe god![:)] lett å kjøre, gode dempere ..ooooooooooosv
er ikke så pen å se på synes jeg, men den er veldig god ellers.. hehe

ORIGINAL: Heijdii

hehe, her er det viktigst at den er god å trille :)

Enig med Heijdii[:)]
Stor og god vogn[:)]

ORIGINAL: BlessItBe

ORIGINAL: Heijdii

hehe, her er det viktigst at den er god å trille :)

Helt enig, den er verdt kjøpet da altså.. jeg er hvertfall veldig fornøyd!![:)]
den er ikke så tung heller, hehe..

Lurer på om jeg skal bestille den altså [:-] Litt billigere enn simo duo vognen også..

Vi har også en sånn og er veldig fornøyd med den [:)]

Jeg har en stående på loftet hos xen, digget den vogna, synes den er fin og se på og jeg da...en skikkelig "tradisjonel" barnevogn[:)]

vurderer faktisk å selge min for en billig penge...skjermen ser ikke så fin ut, men ellers er den helt tipp topp stand, nye hjul har den også[:)]

Har bare positive ting å si om den! Knallgod å trille på alle underlag, romslig, utrolig slitesterk, grei pris, og jeg syns nå den ser fin ut og jeg. Har vært borti mange vogner via jobben, men ingen er så god som denne syns jeg. Vi har brukt vår daglig i 3 1/2 år no(først til Trym og så til Tord), og det er jammen ikke mye slitasje en kan se på vogna..... Løp og kjøp sier jeg[;)]

Har denne jeg også! Å er superfornøyd med den!![:)] Stor og god vogn, noe som var kjempekjekt siden vesla kom i desember og det var stor og god plass til voksiposen oppi bagen![:)][:)]

Inne på babyhuset tror jeg du skriver med under kommentarer hvilken farge du ønsker!![:)]

Back
Topp