Noen som driver med det? startet med det i dag, ble så uvell når jeg skulle gå opp hele kroppen føltes blytung og beina ble helt nummne og rare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som driver med det? startet med det i dag, ble så uvell når jeg skulle gå opp hele kroppen føltes blytung og beina ble helt nummne og rare
Men er det vanlig bassengtrening for alle liksom? For vet det de har her i byen er i et basseng som er ganske så varmt. Tviler på at det er å anbefale for gravide, man skal jo unngå for varmt vann over lengre tid. En ting er jo at det ikke er så bra for baby i magen, og så er det ikke ulogisk at man kan bli dårlig om man blir for varm selv også.
Nei et bittelite basseng til bruk for de som trenger det kun plass til 4. Var ikke kjempevarmt akkurat passe. Jeg har varme i eget badekar men der har jeg ikke badet på lenge
Siden du bor i Haugesund, det er på Reumatismesykehuset, der er det et lite basseng og jeg synes at vannet var ganske varmt, for meg personlig da, men ellers var det kjempebra som øvelser og jordmor var med og vi snakket om forskjellige temaer relaterte til graviditeten. Vannet var kanskje 31-32 grader, husker ikke helt.Men er det vanlig bassengtrening for alle liksom? For vet det de har her i byen er i et basseng som er ganske så varmt. Tviler på at det er å anbefale for gravide, man skal jo unngå for varmt vann over lengre tid. En ting er jo at det ikke er så bra for baby i magen, og så er det ikke ulogisk at man kan bli dårlig om man blir for varm selv også.
Siden du bor i Haugesund, det er på Reumatismesykehuset, der er det et lite basseng og jeg synes at vannet var ganske varmt, for meg personlig da, men ellers var det kjempebra som øvelser og jordmor var med og vi snakket om forskjellige temaer relaterte til graviditeten. Vannet var kanskje 31-32 grader, husker ikke helt.
Jeg er en ivrig svømmer og bader gratis på det lokale offentlige badet her i kommunenVi har ikke noe spesiell svømmetrening for gravide, og kun oppe tre ganger i uka fra september til mai. Men jeg kan med hånden på hjertet si at hvis jeg ikke hadde vært så flink tidlig i svangerskapet, og før jeg ble gravid til å svømme, så hadde jeg nok hatt mye mer plager i graviditeten...! Har ikke hatt et snev av bekkenløsning eller kramper i beina er 34+0 nå.. Og jeg er veldig, veeldig overvektig... Bare synd det åpner så sent igjen, tror ikke jeg får svømt mer før gutten kommer...
Var hjemme i Bulgaria i sommer og der var vi på spa senter for noen dager, utrolig deilig, vannet var mineralt og rund 30 grader, helt perfekt! I mitt land fraråder de egentlig å bade i basseng, spesielt med varmt vann og offentlig på grunn av smittefare også (bakterier og sopp), men jeg badet i forrige svangerskap også i offentlig bassegn (Tysvær) og har aldri hatt problemer. Og deg virkelig føles mye bedre å være i vann, avslappende og kroppen virker så lett!Stemmer, har vært i det bassenget der, fryktelig lenge siden da, men husker at det var veldig godt og varmt.Er nok helt sikkert ikke noen fare med det nei, men vi er jo litt ulike ifht hvordan vi reagerer på varme, spesielt i et svangerskap. Så er ikke helt uforståelig at man kan bli dårlig av det også.
Var hjemme i Bulgaria i sommer og der var vi på spa senter for noen dager, utrolig deilig, vannet var mineralt og rund 30 grader, helt perfekt! I mitt land fraråder de egentlig å bade i basseng, spesielt med varmt vann og offentlig på grunn av smittefare også (bakterier og sopp), men jeg badet i forrige svangerskap også i offentlig bassegn (Tysvær) og har aldri hatt problemer. Og deg virkelig føles mye bedre å være i vann, avslappende og kroppen virker så lett!