Bassengtrening?

*lille*my*

Glad i forumet
Noen med barn fra før som har prøvd trening i basseng for gravide? Jeg lurer på om jeg skal melde meg på om noen mnd. Høres litt deilig ut når man er stor og tung :)

Jeg gikk hele forrige svangerskap, og har allerede begynt nå. Veldig deilig når jeg ikke kan trene noe annet på grunn av bekkenet.

jeg gikk siste halvåret av svangerskapet sist. og et halvår etter fødsel. det er veldig deilig. hvertfall der jeg går (begynner igjen nå denne uka), for der er det veldig varmt vann. og hvis man er i oooordentlig dårlig form, så kan man bare ligge og flyte og slappe av.  (gleder meg!!!) hvis ikke, så er det mulig å bli ordentlig sliten med å bruke vannet som motstand når man trener. veldig godt!! lytt til hvordan du skal gjøre øvelsene, og hvis det gjør vondt, så stopp, og hør om hvilke alternative øvelser du kan gjøre! :)

jeg anbefaler dette, jeg bassengtrente frem til 5 dager før termin sist ;)
blir bare bedre og bedre å være vektløs en times tid i uka :)

Høres deilig ut ja! wow helt til 5 dager før termin..høres sprekt ut!

Håper jeg får en deal med jobben om at jeg kan gå på det. Er nemlig like ved jobben min, men kommer meg vel ikke på jobb før 10 hvis jeg skal gå på det... Jeg har fleksitid så det burde gå bra :)

Tror det er lettere for meg å komme på trening om morgenen enn å dra meg på de få SATS-timene som passer på ettermiddag/kveld. 

Går folk med bikini eller badedrakt på slike greier? :)

Syrine skrev:
Ser mest bikini, men er noen med badedrakt og :)

OK :) Får se hva som passer når den tid kommer :)

*lille*my* skrev:

Går folk med bikini eller badedrakt på slike greier? :)

Man bruker det man vil. Ser begge deler blir brukt, men bikinien passer lenger mot termin ;)

Det hørtes veldig deilig ut med bassengtrening. Tror jeg må undersøke litt. Foreløpig har jeg kun begynt med dymaisk gravidyoga. Litt slitsomt, mne veldig deilig å få beveget seg litt.

Ååå sånt har jeg lyst til å... Finnes ikke sånt her... De begynte med det men det ble slutt pga dårlig oppmøte..Kjedelig..

Back
Topp