Bassengtemperatur

Julespire

Betatt av forumet
Litt dumt spørsmål kanskje men...

Dere som er og bader med babyene deres, hvor mange grader er det på vannet i svømmebassenget?[:)]

Er dere i helt vanlige svømmehaller/basseng eller der hvor det er varmere basseng?

Er varmtvannsasseng her hvertfall men vet ikke hvor mange grader

vi har babysvømming i oppvarmet basseng hvor vannet er 34 grader... [:)]

33, 5 grad. 

Det er såkalt terapi basseng der vi går på babysvømming.. Det holder ca 34 grader. Er vel det som er "kravet" hvis man skal kunne ha kurs for babyer tror jeg.. Vi har en svømmehall rett i nærheten, men der har de ikke oppvarmet basseng, (bassenget er ca 27 grader), og da har de ikke mulighet til å ha babysvømming..

ORIGINAL: Traxzara

Det er såkalt terapi basseng der vi går på babysvømming.. Det holder ca 34 grader. Er vel det som er "kravet" hvis man skal kunne ha kurs for babyer tror jeg.. Vi har en svømmehall rett i nærheten, men der har de ikke oppvarmet basseng, (bassenget er ca 27 grader), og da har de ikke mulighet til å ha babysvømming..

Er ikke 34grader der vi går, ligger vel på rundt 32. Er et skolebasseng som sikkert varmes opp de dagene det er kurs, vet iallefall om andre vanlige basseng som bare hever temperaturen litt ved babysvømming.

er i vanlig svømmehall - der vi går har de barnebasseng - stortsett er det over 30 i det lille bassenget..det har tilogmed vært opptil 39 engang..litt vel i overkant..men normal temp er mellom 33 og 35 grader tror jeg..hender de har 37 og..men ikke så ofte..

34 grader :)

ORIGINAL: mette86

34 grader :)

terapibasseng

34-35 grader[:)]

vi har bare vært å bada1 gang da, men da var det 30 grader [:)]

Back
Topp