basseng

Lykkeligmortil2 <3

Glad i forumet
noen som vet om det er noe problem å bade i basseng når man er gravid?? svigermora mi mente det ikke var bra. men jeg mener det ikke gjør noe. hun tenkte på bakterier som kunne komme oppi. men jeg mener å ha hørt at det er "lukket" oppi der, så det ikke skal komme noen bakterier oppi.. noen som har noe peil eller meninger på dette?

Jeg har bare hørt at du ikke skal gå i offentlige boblebad!!! 

Har bada masse i basseng eg... går bare supert.... [:)] Har ikke hørt nåkka om dettan før, men har å hørt om boblebad.... trur no åsså at babyen ligg ganske lukka inni der... så går nok bare godt....

Jeg fikk kjedekatarr.. Og får ikke gå i boblebad eller offentlige basseng resten av svangerskapet av gyekologen min.. men vet om mange gravide som bader uten noe problem.. får du en del utflod så er det vel ett tegn på sopp/kjedekatarr osv..  Men er vel opp til hver enkelt.. 

eg fikk beskjed av legen i dag, gynegolog, så han burde jo ha peiling. så lenge man har blødning, så skal man avstå fra badebasseng, men om alt er som vanlig så var det fritt frem sa han!

oki. nei, tror ikke det skal være noe iveien for å bade jeg heller :) men takk for svar jenter :) godt å få høre litt fra andre også :)

Om man har bekkenløsning så får man vel sånn trening i basseng og sånn? da kan det jo ikke være farlig å bade i basseng.... mamma og pappa har boblebad ute i hagen og jeg blir flyyyforbannet om jeg ikke får lov å bade hele svangerskapet altså.. hehe... det er jo lukket så ser ikke problemet.

Back
Topp