Basseng

Lenva

Betatt av forumet
Har termin på lørdag den 16jan. Og i dag er det varmtvannsbasseng for barn under skolealder noe jeg har meldt på min sønn på snart 2år på. Jeg har litt kynnere avogpå iløpet av dagen men ikke særlig annet, har også forstrekt noe øverst i låret evt noe muskelknute tror jeg, men tror dere det gjør noe at jeg drar i bassenget fordet? Min mor blir med for å gjøre det lettere for meg isåfall.

Da må jo en tur i varmtvannsbassenget være bare herlig :) Jeg gikk på svømming i varmtvannsbasseng fram til to dager før jeg fødte. Helt fantastisk :D

Så lenge ikke slimproppen (eller vannet) har gått er det greit det.kos dere.

Jeg tror ikke slimproppen har gått,har ikke sett den ennå hvertfall. :) og null vannavgang. :) da får jeg prøve og heller lytte til kroppen viss den sier seg fornøyd. :)

Ååh det hørtes veldig godt ut for kroppen nå :)

Jeg har jacuzzi, og fikk beskjed av jm om og ikke bruke det tett opp til termin, da jeg ikke ville ha kontroll på om vannet gikk. Vil tro det samme gjelder basseng.

Jeg har hørt man ikke bør oppholde seg i basseng/boblebad etc etter uke 37. Da man ikke kan vite med 100% sikkerhet om vannet har gått.

Back
Topp