Basiron

FruSc

Glad i forumet
Noen som kjenner til dette produktet mot kviser? (reklamerer for dette på tv). Etter at jeg ble gravid, har jeg blitt veldig plaget med kviser; spes øverste del av rygg/nederste del av nakken, i panna og på haka spesielt, men også ellers i ansiktet. I pakningsvedlegget står det liten erfaring i forbindelse med graviditet. Forsøkt å spørre legen, men får ikke spørre over tlf, må da bestille time. Noen andre som har spurt legen sin? Ellers om kan si noe om dette produktet generelt sett?

Takker for alle svar[:D]

Sånn pleier jeg å bli også i begynnelsen av svangerskapet...alle hormonene som raser. På meg gir det seg når jeg er ca 14-15 uker...kan jo håpe på at det gjør det på deg og! Har aldri prøvd Basiron....

Prøvde det da jeg var14. Fikk helt sykt tørr hud av det 

jeg prøvde det for en stund siden.. ble veldig tørr, men kvisene ble stort sett borte.....
klødde veldig da.........
ikke lurt å smøre HVER dag..!! smør annenhver eller noe, og heller over litt tid..... vær flink med fuktighetskrem..!

Takker [:D]

jeg spurte legen min i forrige svangerskap om jeg kunne bruker basiron.. han sa at det var helt trygt... så jeg brukte det da og ble posetivt overrasket hvor bra det virket... smørte huden med en god hudkrem i tillegg for å ikke bli tørr... bruker basiron nå og da jeg har fått et nytt utbrudd kviser i dette svangerskapet[:'(]

Er det acilcylsyre (?) i Basiron? I såfall frarådes det å bruke slike produkter under gravidtet.

ORIGINAL: MammaOkt

Er det acilcylsyre (?) i Basiron? I såfall frarådes det å bruke slike produkter under gravidtet.

Sammensetning av Basiron AC.
    Virkestoff er benzoylperoksid 5%. Hjelpestoffer er propylenglykol, glyserol, acrylatkopolymer, karbomer 940, natriumedetat, poloksamer 182, dokusatnatrium, vannfri kolloidal silika, natriumhydroksid og renset vann

står ikke det i pakningsvedlegget

ORIGINAL: gladredd

står ikke det i pakningsvedlegget

Det står at du skal forhøre deg med lege ved bruk av dette produktet ved graviditet.

Kan også tipse deg om å bytte ansiktskrem - huden forandrer seg i svangerskapet, og det som var bra for huden din før du ble gravid, er ikke nødvendigvis det som er bra for huden din nå.

Er ikke acetylsalisylsyre i basiron. Skal gå fint å bruke basiron under graviditet. [:D]

Bare sånn at du er klar over det så bleker dette stoffet klær, håndkler, sengetøy og det som blekes kan...... Bare så du er obs på det. Så hvis du smører det på ryggen så er det tryggest å ha en hvit topp/t-skjorte på...den blir i allefall ikke ødelagt....

ORIGINAL: WaNt a bAbY

ORIGINAL: LilleLotta

Bare sånn at du er klar over det så bleker dette stoffet klær, håndkler, sengetøy og det som blekes kan...... Bare så du er obs på det. Så hvis du smører det på ryggen så er det tryggest å ha en hvit topp/t-skjorte på...den blir i allefall ikke ødelagt....

ååja, pass opp.. alt av håndduker er øddlagte her[:D]

Ja jeg har klart å ødelegge litt jeg også :) Så her er det bare kjøpt inn hvite håndkler og hvitt sengetøy nå.... [:D][:D]

Back
Topp