Basic sminke

Foundation, concealer, eyeliner, mascara, skygger, rouge/solpudder og lipgloss[:D] Dette er makeup jeg minimum MÅ ha et lite utvalg av[:)]

Jeg bruker foundation (en flytende og en mineral), concealer, rouge, mascara, øyenskygge og lipgloss.
Og da bruker jeg å sminke meg sånn her:

Detteer vel ikke ting man MÅ ha, men jeg liker å bruke det i alle fall. Føler meg mer vel! [:)]

til vanlig hverag bruker jeg kun wetliner,mascara og litt solpudder og en blank lipgloss.
men til fest blir det fondation og evt øyenskygge itilegg litt farge på leppene.

Til hverdags bruker jeg mascara + litt rouge i kinnene [:)]

Når jeg har ekstra god tid...har lyst til å ordne meg litt mer...eller skal pynte meg, blir det: foundation, mascara, øyeskygge, rouge og "litt-leppestift-med-lipgloss" over [:D]

ORIGINAL: frøken plaske

Foundation, concealer, eyeliner, mascara, skygger, rouge/solpudder og lipgloss[:D] Dette er makeup jeg minimum MÅ ha et lite utvalg av[:)]

signerer

Basic sminke er for meg, lett foundation, concealer hvis det trengs, øyenskygge eller brun eyeliner (bruker de sjelden sammen til hverdags), mascara og rouge.

Hvis man bruker foudation så MÅ man ha solpudder eller rouge altså, hvis ikke ser man veldig livløs ut..

Back
Topp