Bartendere uten kurs

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
hvor mye har man betalt, sånn ca? 

shit, så lite fremdeles??? Herregud jeg jobba som bartender fra 2003-2004 og hadde 120 kr timen!! Det er jo mange år siden!

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

shit, så lite fremdeles??? Herregud jeg jobba som bartender fra 2003-2004 og hadde 120 kr timen!! Det er jo mange år siden!

Har jobba som det i 5 år ( premisjon nå) men driver bar med samboeren nå.. Daglig leder i bar har stort sett 125-135.. Jeg ble tilbudt 145 i timen for 3 år siden men de var desperate og det hadde vært høyeste på Tønsberg brygge evt.. Men tipsen har kanskje gått opp litt siden da da.. Ellers så lønner det seg jo å jobbe masse i stor-sesongene bare da..

har en liten pub, men trenger folk... Har bare googla litt og ser at det ser ut som det er prosent av stedets inntekt som ligger til grunn for de fleste

Har jobba som det i 5 år ( premisjon nå) men driver bar med samboeren nå.. Daglig leder i bar har stort sett 125-135.. Jeg ble tilbudt 145 i timen for 3 år siden men de var desperate og det hadde vært høyeste på Tønsberg brygge evt.. Men tipsen har kanskje gått opp litt siden da da.. Ellers så lønner det seg jo å jobbe masse i stor-sesongene bare da..

har en liten pub, men trenger folk... Har bare googla litt og ser at det ser ut som det er prosent av stedets inntekt som ligger til grunn for de fleste

Liten pub så kan det være veldig varierende.. Var daglig leder på en liten lokal pub i begynnelsen. Hadde da 15 % av omsetning. KUN det! (Og tips..)
Ene kvelden gikk jeg hjem etter 8 timer med 6,50 kr ETTER skatt, og ga klar beskjed om at enten så får vi lønn ellers så slutter jeg!
Fikk lønn! [8D]

Men provisjonjobbing er veldig motiverende for ansatte! Da må man jobbe for å trekke kunder selv også, så en kombinasjon kan jo evt være spennende.. :)

Har èn som er flink nemlig. Men har nettopp starta så det er ikke så mye inn enda! Tenker på 120-25 og en slags bonusordning. Men må regne og tenke litt[:)] Da ser jeg at det er ca det jeg har tenkt som er det vanlige i allefall. Hvis han får bedre betalt hvis det kommer folk så vet jeg at han kan dra endel folk!

Back
Topp