Jeg kjenner flere som har vært i Thailand med små, så vi vurderer det. Vi har begge jobber som gjør det vanskelig med mer enn en uke sammenhengende ferie utenom sommeren, så permisjonstiden er ypperlig til å ta en tur til litt fjernere himmelstrøk.
Med storebror var vi to uker i Puerto Rico i februar (da han var 7 mnd), og det gikk veldig fint. Passe varmt, ikke alt for lang reise. Masse pensjonister som blei sjarmert av lillemann, og han storkoste seg med all oppmerksomheten
Eneste negative var at det er dårlig med barneseter både i buss og taxi, så jeg anbefaler å ha med eget sete, og ta taxi i stedet for reiseselskapets buss til og fra flyplassen. Vi hadde ikke tenkt så langt, så vi hadde han i bæreselen på bussturen, og spente oss selv fast med to-punkts-selen. Funket for så vidt greit det og, men synes ikke det er helt optimalt.
Vi var jo bare ute etter sol og varme, og rein avslapning, så vi hadde en veldig deilig tur. Det er endel å gjøre rundt om på øya, men jeg ville kanskje valgt et annet sted om man var opptatt av litt mer opplevelser enn bassengkant og strand.
Uansett hva man velger, så anbefaler jeg å bestille i god tid, så man kan få reservert seter på første rad. Da får man krybbe som de henger på veggen foran deg. Vi fikk plasser der kun ene veien, og det var helt klart den mest behagelige flyreisen.