Barseltruser

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Hvilke truser anbefaler du til barsel tiden? Gjerne flerpakninger dersom det finnes :)

Jeg har kjøpt tre stk fra fødebagen, men liker ikke hvordan de stopper midt på magen. Vil enten ha trusene under magen eller hele veien over om dere skjønner :p

Jeg har bare brukt mine vanlige hipster/boksere ved alle graviditeter og barselperioder :) har vel flest av Pierre Robert i bomull som kjøpes på matbutikker :p

Sniker: Brukte vanlige bomulltruser fra cubus igjennom hele graviditeten og igjennom hele barsel:-) holdt i massevis:-)

Jeg bruker noen svarte bomullstruser fra Lindex (kan ikke fordra mikrofiber, jukser sklir ned av de :hilarious:) med blondekant øverst og rundt lår/rumpa, de når meg over navlen og sitter som støpt. Jeg har brukt de siden første svangerskap, de var gull i tiden etter fødsel fordi de ikke treffer lidt på magen og lager en bilring eller noe:rolleyes: Ikke gir de "trusekant" heller. Mener de har midi height, men for meg som er kort så er de high waist :joyful:

Sniker fra februar.

Jeg har alltid bare brukt de samme som jeg har hatt i svangerskapet, og det har holdt i massevis, blir jo betraketelig mindre etter fødsel. :woot: Jeg har kjøpt store svarte bomullstruser fra Cubus i 1-2 størrelser større enn jeg normalt ville kjøpt. Super-behagelige!

Jeg tar alltid med meg en liten bunke av de stygge og praktiske nettingtrusene fra sykehuset :joyful: Bruker de til jeg ikke har behov bind lenger..

Back
Topp