Barseltrff

Nala

Elsker forumet
Idag har jeg hatt barseltreff her hjemme hos meg. [:D] Synes det er koselig, jeg, selv om vi på gruppa er veldig forskjellige som mennesker. Vi har liksom noe til felles i det at vi har små barn, og det holder det. Spennende å bli kjent med nye mennesker i alle fall! [:)]

Er dere med på en barselgruppe?

Bruker å trille sammen med ei som er på barselsgruppa mi, og det er det eneste. Eller bruker jeg av og til å være på babytreff, for de som har født i år. Sist treff var vi 14 stk, og gangen før var vi 9.
Vi treffes på kafe, hvor vi prater om gulp og bæsj og alt annet. I tillegg bruker vi å spise selv også da.

Jeg skulle akkurat til å spørre![:D]

Jeg har ikke fått vært med før nå pga. diverse ting hver gang det var. Men idag var jeg med. Kjempe hyggelig! Vi skravla om alt mulig. Og ikke baaaaare baby og strikking.. Synes det er veldig avslappende, morsomme, åpne og koselige jenter i gruppen min. Og nydelige babyer! Alle interesserte seg like mye for alles babyer. Gleder meg til neste uke![:)]

Jeg fikk ikke vært med på sånn gruppe da jeg fikk Sandra, pga skolegang. Men angrer ikke på at jeg ble med denne gangen. Skal møtes hjemme hos den ene i sommer.

jeg er på barselgruppe..vi skal møtes hos en i barselgruppa i løpet av mai[:D] kjempekorselige jenter i barselgruppa vår[:D] og mange nydelige bebiser[:)]

ORIGINAL: laban2

Er på barselgruppe,men har ikke tid til å møte de utenom....da møter jeg heller vennene mine med barn[:)]

Alle vennenen mine med barn jobber på dagtid.

De tre jeg går sammen med på gruppe på helsestasjonen møter jeg ikke utenom. Men jeg meldte meg på en annen barselgruppe som gikk over 3 ganger med bla førstehjelp som tema en av møtene (derfor jeg meldte meg på egentlig). Der var vi 9 stykker, og der ble det avtalt av vi skal holde kontakten. Skal hjem på lunch til hun ene på mandag, og det syntes jeg var ganske koselig i grunn!! [:)][:)]

Vi møtes hver uke vi!

Hvor ofte møtes dere?

Her var det bare den første gangen som var i regi av helsestasjonen, og så var det opp til oss selv å avtale videre. Vi møtes a hver 14. dag, foreløpig er vi hjemme hos hverandre. Etterhvert blir det kanskje noen kafé-turer og sånn også? [:)]

Tanta mi er med i den mest ivrige barselgruppa jeg har hørt om. De møtes en gang i måneden, barna er alltid med, og barna er nå 18 år gamle... [:D] Slå den! [:D]

Back
Topp