Barseltreff

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Har første møte med barselgruppa i morgen.

Vet ikke om jeg har lyst eller ikke. Får i det minste dra og se da :)

Hat dere vært på treff enda?

Nei det tok jeg meg ikke tid til med forrige mann og tror ikke jeg gjør det nå heller. Men får se an når vi er sammen på fysiotime, hva slags folk det er:)

Var ikke på det første da lille var så syk, var på det andre og det siste er neste uke :)

Ja, har vært i barselgruppe 2 ganger. Synes det er veldig koselig og kommer til å fortsette å gå.

Har gått to ganger og går på det som blir organisert;) usikker hva som skjer når vi må organisere selv;)

Her har vi bare 1 gang hos hs. Skal på baby kino sammen til uka etter eget initiativ

Her blir det ikke organisert noe fra hs sin side, det har visst ikke kommunen råd til :P Men jeg skal på felles fysioterapi-time 13.februar og da kan man prøve å starte på eget initiativ. Håper å bli kjent med noen der.

Har som regel vært med i begynnelsen, men hoppet av etter noen treff. Hadde rett og slett ikke tid eller ork. Orket egentlig ikke denne gangen heller, men kan hende jeg blir overrasket

Har en gravid mamma gruppe jeg har vært med og en trillegruppe. Barseltreff via helsestasjonen begynner 31.jan jeg skal allefall sjekke det ut.

Har vært på første treff i regi av helsestasjonen. Skal absolutt fortsette med det, da jeg ikke har mye nettverk her i området. Hadde vært kjekt å bli bedre kjent med andre småbarnsmødre :)

Skal første gang idag :) har gått med begge de andre og syns det er veldig kjekt. Har mye kontakt med dem den dag i dag. Kjekt mtp barneselskap og generelle playdater :)

Har ikke begynt enda, regner med at det blir første barseltreff på helsestasjonen i februar en gang.
Vi blir iallefall 7 stk, og jeg kjenner til 2 av dem

Jeg skal, men første treff var i midten av februar, så det er en stund til :-) i mellomtiden har jeg blitt kjent med en fantastisk gjeng jenter gjennom ei gruppe på fb- og vi treffes en gang i uka. Det er alltid superkoselig<3

Første treff på helsestasjon 6.2:) gleder meg til å sjekke det ut. Stemmer kjemien er det jo genialt:)

Jeg har vært på to treff på helsestasjonen og nå har vi vært hjemme hos to av de i gruppen :-)vi ble 5 stk da 5 ikke møtte. Veldig koselig å snakke om ting angående babyene og bli kjent med andre i samme situasjon.

Har første møte med barselgruppa i morgen.

Vet ikke om jeg har lyst eller ikke. Får i det minste dra og se da :)

Hat dere vært på treff enda?
Skal på mandagen. Samme innstilling som deg. Vet ikke om jeg har lyst men får dra å se.

Back
Topp