Barseltreff

MTDC

Forumet er livet
VIP
Da va barseltreffet over og jeg sitter igjen med et lass mat og kake ettersom ingen ville ta med seg hjem igjen.

Sofa og Harry Hole til mannen kommer hjem<3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Hehe, men da har jo du å leve på, og huset er strøkent :) så da er jo det bare å kose seg med harry da :)

Hoho. Ikke fått begynt på Harry. Sovnet som en stein på sofaen i over en time. Helt desorientert da jeg våknet:-P Nå skal jeg hente storesnupp før foreldrene mine kommer på besøk, så da blir det ev ikke før i kveld:-P

Jeg vil gjerne ha kake:-P
Du har virkelig stått på, ønsker deg en fin kveld med Harry;-)

Håper du koser deg med Harry! Velfortjent :)

Har bare kommet til kap 3 jeg, men det begynner bra syns jeg :)

Jeg vil gjerne ha kake:p
Du har virkelig stått på, ønsker deg en fin kveld med Harry;-)
Bare å komme på besøk:) Her er døren alltid åpen, og jeg har fortsatt en halv suksessterte igjen:)

Håper du koser deg med Harry! Velfortjent :)

Har bare kommet til kap 3 jeg, men det begynner bra syns jeg :)
Så bra:) Må få unna litt jobb og legge ungene og så skal jeg bare kose meg resten av kvelden:) Går jo nesten ikke noe bra på TV lengre:P

Fort gjort å bake mer;-)

Hehe, kan alltids bake jeg å. Men om det blir spiselig er noe annet:-P :rolleyes: Tror jeg er blitt litt flinkere da etter noen barnebursdager, ingen som har klaget hvertfall:-P;-)

Hehe, kan alltids bake jeg å. Men om det blir spiselig er noe annet:-P :rolleyes: Tror jeg er blitt litt flinkere da etter noen barnebursdager, ingen som har klaget hvertfall:-P;-)
Hihi:-) Baking er en av få ting jeg faktisk kan, om man sløyfer gjærbakst og sukkerbrød;-)

Back
Topp