Barseltreff med storebror?

OneLuckyGirl

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Er det greit å ha med storebror på 21 mnd på barseltreff tenker dere?
Har ikke et super stort nettverk og kunne tenkt meg å være med i en barselgruppe. Storebror har 50% bhg plass og barseltreffet er på en av dagene han ikke er i bhg.

Klarer ikke helt å bestemme meg, så hva tenker dere?

Om det er en allerede etablert gruppe, kan du jo spørre de? Om du ikke kjenner de, kan du vel ta han med første gang, og sjekke stemningen. I min barselgruppe har søsken vært med av og til. De gangene har mye av fokuset og oppmerksomheten gått til storesøsken og vi har kanskje ikke fått pratet like mye om det som har opptatt oss. Det har allikevel vært helt greit i mine øyne. Det kommer sikkert litt an på barnet og deg også. Kanskje det er flere i gruppen som ønsker å ta med storesøsken. Masse lykke til.

Takk for svar damer, en stund siden jeg har vært her inne. Men her kommer en liten oppdatering: Tok han med, barseltreffet var forresten på helsestasjonen. Der var satt opp 3 treff på helsestasjonen, men jeg var bare på det første, da fikk jeg vært med på bli kjent runden og det ble laget en liste med navn og nummer :) Syntes det var litt stress med storebror som løp rundt å låste dører, slo av og på lys etc:shifty::sorry: Han kosa seg gløgg da xsmile9

Back
Topp