Barseltårer??

lissom

Forumet er livet
Noen av dere som lider av barseltårer?? Trodde jeg klarte å styre unna denne ganga, jeg, felte ikke ne tåre på sykehuset... men så tok det seg kraftig opp når jeg kom hjem da.. eller de siste dagene egentlig.. Nå griner jeg hele tiden hvis jeg gir meg selv sjansen... Hvis jeg holder meg i aktivitet, så merker jeg det ikke, men med en gang jeg setter meg ned litt... Noen andre som har det sånn??

ORIGINAL: Asil

Kan bli skikkelig sippete på kvelden og natta, men om det er barseltårer eller bare "jeg er så himla sliten at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på"-tårer vet jeg ikke.. Og så kan det være utenforstående ting også. Men hater det uansett!

Akkurat sånn her jeg det også...

ORIGINAL: dite

ORIGINAL: Asil

Kan bli skikkelig sippete på kvelden og natta, men om det er barseltårer eller bare "jeg er så himla sliten at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på"-tårer vet jeg ikke.. Og så kan det være utenforstående ting også. Men hater det uansett!

Akkurat sånn her jeg det også...

Me too... Håper det er noe som går over snart ihvertfall, føler meg egentlig ikke så veldig sliten, føler meg bare super trist når kvelden nærmer seg. Utrolig irriterende egentlig for jeg har det jo så bra, og på mårran føles alt perfekt ut igjen.

Er ganske ille her ja...Hjelper ikke så mye når jeg har så dårlig samvittighet overfor Elise hele tiden heller... Men d gir seg vel snart når alt går seg til litt!!

Akkurat sånn blir det her også... og gubben går hele tida rundt og sier at det er Karoline det er SYND på, det hjelper ikke så mye... Men nå skal Karoline være hos mamma hele neste uke mens jeg har eksamen, så håper jeg at det hjelper litt på samvittigheten min, da vet jeg jaffal at hun har hele oppmerksomheten igjen noen dager...[:)]

og så tror jeg at når du er ferdig med alt det som stresser deg på skolen skal det hjelpe på.....

(PS: fant deg![;)])
(PPS: glad i deg [;)])
(PPSS: Ikke rart vi ikke får levert den oppgaven med 2759 innlegg her inne !![;)])

Back
Topp