Barseltårer..

gulltre

Betatt av forumet
Julibaluba 2017
Dagen vi reiste hjem fra sykehuset begynte disse berømte barseltårene å presse på.. Sååå følsom!!! Jeg griner for alt mulig, men mest fordi jeg er så glad og lykkelig <3
Har det også sånn at jeg må gjennomgå fødselen og den første tiden etterpå (som ble litt tøff for oss) oppi hodet mitt hver dag. Og så griner jeg litt for det også :p

Av og til tenker jeg at jeg vil tilbake i tid og gjøre alt om igjen..
Ventetiden og følelsen jeg hadde på slutten av graviditeten av å være drittlei er iallefall glemt for lengst, hehe ;)
Er 12 dager siden jeg fødte, og kjenner at det begynner å lette litt, men kjenner at det er litt tøft ja..

Flere som kjenner på dette?

Skulle vanne blomstene igår ,etter 14 dager borte. Var litt for ivrig å sølte litt vell mye,til mannens irritasjon,ja da var det bare å gå på kjøkkenet til tårene var tørket:hilarious:

Gått over nå, men gråt for alt mulig første uka spesielt. Gråt fordi hun var så fin, fordi jeg var glad i henne, fordi fødselen var tøff, fordi jeg var sliten. Ustabil altså [emoji12] Men nå er det heldigvis gått over [emoji16]

Haha ååe du er søt ♥
Gratulerer så masse og nyyyt tiden! ♥ :)

Er bare tre dager siden jeg fødte, men jeg gråter konstant. Hun er jo så nydelig!! Og jeg gråter av alt hun gjør :rolleyes: I tillegg fikk jeg totalt latterkrampe her i dag, noe som førte til at barseltårene strømmet på og jeg ble sittende å grine istedenfor. Slitsomt altså! :wideyed:

Gråter litt hver dag :) Sliiten.

Tårene triller av alt og ingenting her også

Det var definitivt verst de første dagene etter hjemkomst. Med en gang vi kom hjem og jeg la vesla oppi sengen sin ble jeg stående og se på henne og hyyylgrine, i minst en time. [emoji15] Tar enda veldig lett til tårene på dag 11, av alt mulig

Hadde ikke barseltårer som sådan, men tar veeeeeldig lett til tårene for tullete ting og er ikke emosjonelt stabil kan man si ;)

Last edited:
Føler meg egentlig ganske som meg selv igjen etter fødsel! Tårene har jo kommet av ren lykke, men ikke barseltårer. Men at jeg har normale følelser som kan gi gråt av frustrasjon eller glede osv, d er vel normalt? [emoji4]

Tredjemann her, og barseltårene kom brått på dag 4 - akkurat som med de første to. Ikke lykkelige tårer, mest vemodige. Bynt å gå over nå da :)

Back
Topp