Barseltårer?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hadde dere mye av det? Og dere som har flere barn, ble det mindre eller mer med nr. to? Gruer meg så fælt til det der, jeg var håpløs sist! Gråt for ALT, og så plutselig lo jeg. Kunne få¨lattterkrampe og le til jeg gråt, og hulket skikkelig uten å klare å stoppe, uten noen grunn... Jeg elsket babyen og tiden og nøyt hvert sekund, så var ikke trist i det hele tatt, bare gråt mye!  Er så redd det blir like ille, eller verre denne gangen, kan jo ikke være sånn foran storesøster, hun rekker ikke å bli 2 engang, så er ikke bare bare å skulle forklare sånne "humørsvingninger" heller! 

|Frosken| skrev:
Hadde dere mye av det? Og dere som har flere barn, ble det mindre eller mer med nr. to? Gruer meg så fælt til det der, jeg var håpløs sist! Gråt for ALT, og så plutselig lo jeg. Kunne få¨lattterkrampe og le til jeg gråt, og hulket skikkelig uten å klare å stoppe, uten noen grunn... Jeg elsket babyen og tiden og nøyt hvert sekund, så var ikke trist i det hele tatt, bare gråt mye!  Er så redd det blir like ille, eller verre denne gangen, kan jo ikke være sånn foran storesøster, hun rekker ikke å bli 2 engang, så er ikke bare bare å skulle forklare sånne "humørsvingninger" heller! 

Jeg har akuratt fått nr 2, hun er 2 uker i dag, jeg har grint nesten hver dag frem til nå, helt håpløst, var vel ganske likt som forrige gang,  virker som om det er på vei over nå, og godt er det, stakkars mannen min, han har vel ikke helt vist hva han burde sagt eller gjort...

Vet ikke om du ville ha svar fra oss som ikke opplevde det også, men i alle fall hadde jeg ingen tegn til barseltårer med noen av barna. For min del reagerte jeg helt likt etter begge fødslene. Håper du også slipper unna denne gangen, men barseltårer er dessverre veldig vanlig...

AnneEmilie skrev:
noe med første, ikke merket noe til det med andre =)

Hadde litt med første. Mest fordi vi strevde med ammingen. Med nr to gikk det mye bedre, så har vært lite tårer da:)

Hadde ikke barseltårer med noen av de.

Back
Topp