Barseltårer, flere som er litt overasket over hvordan det var å komme hjem?

Aurelia Aurita

Andre møte med forumet
Vi er hjemme igjen etter to dager på sykehuset. Fødsel gikk fint, oppholdet på sykehuset gikk fint men fort. Synes det var godt å komme hjem også.

Men litt ironisk at man blir sendt hjem når hormonene slår til for fullt og melka kommer. Flere som ble litt overveldet av å komme hjem? Her sitter både tårer og latter løst :) og jeg vet heldigvis at alt dette kommer til å gå seg til etterhvert :Heartred

Har sitti å sippa mer en én gang ja! Men aller mest pga mislykket amming. Men merker at jeg er veldig sensitiv for det meste i tillegg selv om det ikke går over i tårer hver gang.

Veldig glad di sa tredje dagen gjerne var den værste før jeg reiste hjem fra sykehuset..... Kom noen tårer første kvelden hjemme ja..... Og kommet noen siden å ;)

Jeg er spent på hvordan det blir denne gang for sist hadde jeg ingen barseltårer. Hadde fullt opp med en BF som ikke virket og flytting og barn med magevondt pga allergi.
Jeg håper det blir mer ro denne gang.

På hjemreisedagen kom barseltårene for fullt. Jeg gråt for alt og ingenting, og sliter litt enda (vært hjemme i 9 dager)... Og de kommer nesten kun på kveldene. For da er jeg gjerne trøtt og veeeldig sensitiv og i det tenkende hjørnet.

Åh, godt å se at det er flere som har det som meg. Nesten begynt å spekulere litt om det er jeg som er rar. Men det er særlig på kveldene tankene kommer og følelsene kommer. Gruer meg til natta, på en måte.

Men er myyyye bedre nå da, vært hjemme i to uker.

Tårene kommer lett her å på kveldene innimellom. Er nok fordi da er jeg gjerne litt sliten etter dagen....

Her merkest det at vi har fått barn i November. Tankene kommer ofte snikende på ettermiddagen når det begynner å bli mørkt og jeg begynner å bli trøtt. Har funnet ut at jeg må passe på å få i meg nok mat og ta det helt med ro innimellom. I tillegg så prøver jeg å få litt luft hver dag.

Nå er det en uke siden fødsel og må si jeg føler meg myye bedre enn da jeg kom hjem. Da var det jo bare katastrofetanker og rot i hodet!

Så en ting er sikkert det blir bare bedre :) selv om det selvfølgelig alltid kommer til å svinge.

Back
Topp