BARSELTÅRER! Hjelp!

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Jeg hadde gått og gledet meg til å spise den gode berlinerbollen min som lå i skapet og ventet på meg.
Men trur du ikke at med en gang gubben kom hjem, så gikk han i skapet og bare tok den! Jeg så det ikke før han hadde tatt en kjempejafs av den, så den deilige kremen fløt utover! Jeg tuta og gråt som en liten unge! Og sipper fortsatt litt over den :D Haha! Er det mulig! Han sitter og ler av meg, mens jeg sitter her og griner! :D haha! Det er grusomt å være så overfølsom!

Det hadde jeg også gjort!!! Så du har all min sympati :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Det hadde jeg også gjort!!! Så du har all min sympati :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Takk! :D Godt å vite at jeg har noen i ryggen! Så da griner jeg ikke for ingenting!

Han har tilbudt seg å kjøre og kjøpe en til meg. Men NEI, de er ikke like gode som den han spiste opp! :P Dessuten har de liggi ute i butikken i fra morgenen av, så de er nok ikke så gode da

Det der er faktisk ikke lov! Ligg unna andre sine berlinerboller! ;) ikke lett når tårene bare kommer uansett årsak, men så er det jo noe en kan le av i ettertid :)

Det der er faktisk ikke lov! Ligg unna andre sine berlinerboller! ;) ikke lett når tårene bare kommer uansett årsak, men så er det jo noe en kan le av i ettertid :)
Signerer denne! Ligg unna andres boller! ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Slem mann! ;) reaksjonen hadde vært den samme her!

Back
Topp