Barselsko

Bridget

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Hvilke sko/tøfler skal dere ha på barsel? Jeg hadde crocs sist, men disse er nå blitt så fæle og fulle av maling osv. Tenkte anskaffe et par nye, men bruker de jo nesten ikke lenger så tenkte kanskje finne noen jeg også kunne bruke i ettertid, men vet ikke helt hva slags sko det kunne vær..? Luksusproblem dog.. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Går på sokkelessen... Skal jeg gå noen plass har jeg jo bare tomsene... Så legger ikke så mye tanker i ak det :p

Har flipflopper fra farris bad som tåler vann, så tenkte rett og slett å ta med de :)

Har pakket med noen deilige myke tynne tøfler, og flipflops som jeg kan bruke i dusj feks.

Pakker me meg crocså:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg brukte adidas slippers! Men nå var det det eneste av "sko" jeg hadde som jeg fikk på meg de siste 2mnd da ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Adidas slippers her også...
De tåler vann, og er lette å få på. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Slipperser, hvis jeg husker dem ;)

Crocs :) Syns dei er så behagelege og har brukt dei myykje i det siste og er så snærtne å få både på og av seg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hadde egentlig tenkt å ta adidas slippers, men de bruker jeg hjemme av og til, så er litt dumt om de skal ligge nedpakket i en bag i ukevis. Crocs hadde jeg ooverhodet ikke tenkt på før jeg så denne tråden, men jeg har jo to par som bare støver ned, så jeg tenker det blir et par crocs da:)

Tar med slike adidas slippers, skal ha keisersnitt, så vet når vi drar inn :P

Ellers blir det vanlige sko som jeg bare drar inn med som blir med.

Back
Topp