Barselsgruppe

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I dag skal jeg på barselsgruppe på helsestasjonen :)
Håper virkelig å treffe noen hyggelige damer der! Jeg er innflytter,så kjenner ikke så mange her. Sist med storebror fikk jeg en skikkelig god venninne, virkelig! Dessverre skal hun flytte langt vekk herfra nå :( Sist var vi bare 4 stykker, håper vi blir flere denne gangen :)

Hva gjør man egentlig på sånn møte? Håper og på at vi treffer noen hyggelige når vi skal. Og håper det er noen på min alder

Så spennende! :)

Her starter de ikke med gruppe før babyene er 4 mndr - lenge til enda med andre ord! Håper bare så inderlig det blir gruppe. HS sa at det var nok fødsler innenfor hennes område, men det er jo ikke sikkert alle vil være med. Vi flyttet hit nå i sommer, og kjenner ikke så mange her, så hadde vært helt supert med en barselgruppe for å komme i kontakt med folk :)

Med storesøster ble det ingen barselgruppe. Det var ikke nok fødsler i det område vi bodde i da. Kjipe greier. Var alene mye av permisjonstiden og det var litt stusselig :(

her er de vel rundt 6 uker etter fødsel tror jeg... man møtes for å dele tanker og historier telefonnummer og bestemmer første møte

Åh, så kjekt da:) Håpe du blir kjent med noen greie damer;)

Gi en lyd om hva du syns da:D

Back
Topp