barselhotell og søsken????

Bruker123kar

Forumet er livet
vi venter barn til høsten og har lyst å ligge på sykehushotellet denne gangen.
er det lov å ha med små søsken der?
ønsker å ha vesla der om fomen min er god[:)]
vesla er 19mnd når babyen kommer..

Tror ikke det er noe i veien for det, men vet ikke om jeg ville ha gjort det selv..... er jo en fin mulighet for å komme seg til hektene etter fødselen før hverdagen setter inn for fullt.

Du kan jo evt ta en tlf å høre - er jo i teorien bare å ta med reiseseng [:)]

ORIGINAL: *Melody*

Tror ikke det er noe i veien for det, men vet ikke om jeg ville ha gjort det selv..... er jo en fin mulighet for å komme seg til hektene etter fødselen før hverdagen setter inn for fullt.

Du kan jo evt ta en tlf å høre - er jo i teorien bare å ta med reiseseng [:)]

var i veldig god form etter førstemann, spant tur rundt i gangene og tok imot det som ville komme på besøk. det var etter 7-8 dager eg fikk så vondt i musa at eg ikke var så "sosial" lenger, så hadde håpet å ha vesla med oss de timene vi kunne det første døgnet. forutsatt at hun forsatt sover fint om natta, og ikke er syk/må være borte fra bhg. er jo bare noen timer mellom leggetid og bgh. noen som har erfaring/meninger?? 

dytte,ingen som vet noe[&:][:(][:(][:(]?

vi har planer om det når nr 2 kommer , om det er lov da??
hun er jo stjerna mi og jeg vil absolutt dele di døgnene med henne:)

Vi fikk tilbud om å ha med snuppa på barselhotellet da vi fikk minsten. Men hun sov hos mormoren sin..

Det er lov det! Men vet ikke hvordan det er med seng, om dere må ha med reiseseng, eller om de har der[:)] Ta en tlf![:)]

Back
Topp