Barselgrupper

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
På tirsdag skal jeg på første barselgruppetreff i regi av helsestasjonen som jeg hører til. Er veldig spent på om det er noen der jeg vil få god kjemi med og som man potensielt kan møte på fritiden. Har veldig lite nettverk her jeg bor og familien langt unna, så hadde vært hyggelig å hatt mer enn 3 personer i omgangskretsen :hilarious:

Hvordan er det der du bor?
Har helsestasjonen din barselgrupper og treffes dere i gruppen utenom møtene som blir arrangert av helsestasjon?
 
Ja, som møtes på helsestasjonen med jevne mellomrom. Opptil gruppa om de vil møtes utenom de oppsatte tidspunktene på helsestasjonen. :happy:
 
Jeg vet at helsestasjonen arrangerer et møte for noen som har født i samme periode, men jeg har ikke fått innkalling ennå.

Da jeg i 2016 fødte i Vestfold, arrangerte helsestasjonen det første møtet, og så var det opp til oss om vi ville møtes igjen.
Det ble noen får møter de fire første mnd (jeg flyttet etter det), men jeg fant aldri helt kjemien med noen av dem.
Jeg håper det blir annerledes denne gangen, at det er noen på samme alder/2-barns/noe annet likt :)
Hvis ikke har jeg sett en som jeg tror bor like i nærheten, så mulig jeg må stalke henne og forsøke å bli litt kjent :p

I 2016 endte det med at jeg tilfeldig møtte en på nettet som bodde i nærheten. Veldig glad for det!
 
Her vi bor nå, så er det 3.måneders grupper (januar til mars, april til juni osv) og mye felles :) Bortsett fra vaksinekontrollene selvfølgelig:)
 
Her arrangerer også helsestasjonen treff. De har flere grupper etter når barna er født. De har da treff to ganger og hvis man ønsker å møtes videre er det gruppen som har ansvaret :) Veldig hyggelig sist iallefall!
Ikke fått tildelt en gruppe enda, men regner med det er rett rundt hjørnet:)
 
Noen som har glede av gruppen sin, eller passet det ikke helt for dere? :)
 
Noen som har glede av gruppen sin, eller passet det ikke helt for dere? :)
Her startet vi med en gruppe på 8 og nå er vi 3 faste som møtes noen ganger også slenger en el annen seg med av og til. Syns det egentlig er greit å være færre:happy:Har du hatt noe glede av din?
 
Back
Topp