Barselgrupper

Ida123

Elsker forumet
Noen som er med på barselgruppe på helsestasjon, eller skal være med??

ja, vi er med i barselgruppe[:D]

vi er med på, skla ha første treff med bebisene nå på onsdag [:)]

Planen er å være med, men det kommer helt an på hvilket type mennesker som er på den gruppa. Var uheldig med sammensetningen sist. Gidder ikke for en hver pris...

Har satt meg opp på liste, så får se hvordan det går

Ja, skal være med! Håper å komme på en koselig gruppe!
Men vi skal ikke på gruppe før på 3 mnd kontrollen

Vi skal på første møte 8 juni.
Håper det er en ok gjeng med jenter da... [;)] Krysser fingrene for det, slik at man kan fortsettes å møtes..

Har ikke planer om det foreløpig.. har ikke snakket med noen om det.. [8|]

Får se hva som skjer. Hun helssøsteren jeg har er grunn nok til å ikke gidde. Også hadd vi en i gruppen sist gang som var skikkelig ...ja, hva sier man om en sånn på en pen måte...Idiot. Også så jeg at hun fikk en gutt nå i april, så sjangsen for at vi havner i samme gruppe er stor.

Men det er litt gøy å sitte der og si ting helse søster er imot. Iallefall hun jeg har. Sånn som at mor og far ikke skal drikke sammen mens vi har barn i huset. Det gjør vi hver helg...[:D] Gjør ikke det da[:)] 
Men hvorfor skal vi ikke det. Hva er gale med å ta seg en øl hjemme med barn i huset? Hva om det skjer noe med barnet. Ja, da finnes det taxier, naboer, familie, sykebil. Og det er jo ikke alle som har bil selv heller. Hva da? Må de kjøpe seg bil for det kan jo være det skjer noe me barnet. Ble kanskje litt rot dette. Men jeg skjønner det jeg har skrevet[:D] Så det går bra det.

er litt trøtt

Det ble satt sammen er gruppe på 6 ukers kontrollen. Virket som noen ok jenter, så får jeg se om vi finner tonen og fortsetter [:)]

Vi hadde første treffet når Maylèn var ca 3 uker.
Vi var bare 4 stk. Å de andre virka veldig koselige. Skal ha nytt treff når de er 3 mnd.

ja, tror vi skal være med kanskje [:D]

ORIGINAL: kalista

ja, tror vi skal være med kanskje [:D]

Har lurt på det vi også[:D]

Er det meninga man skal snakke med noen først, eller er det bare å møte opp til onsdagen tro? (onsdager ulike uker 12.30 - 14.00)

hmmm, det vet jeg ikke... [:)]

ORIGINAL: kalista

hmmm, det vet jeg ikke... [:)]

Godt det ikke er bare meg som ikke vet[;)]
Rart helsesøstra ikke nevnte noe om det når ho var her...Glemte jo
å spørre også jeg da, hehe...[:)]

Back
Topp