Barselgrupper

LadyInDesguise

Forelsket i forumet
Har dere tenkt til å delta i barselgruppe? Finnes det slikt der dere bor?

Jeg var med i en barselgruppe her i byen sist jeg var gravid, og vi treffes av og til fortsatt : D Veldig koselig! Håper å finne en like fin gjeng å gå gravide med og ha jevngamle barn med denne gangen også : )

Jeg var veldig lyst å være med i en barselgruppe, men vet ikke om det finnes noe her. Men antar det :)

Jeg var med sist. Veldig koselig, møttes ca 1. Gang i uka eller hverandre uke. Gikk på tur, på kafe, eller var hjemme hos hverandre. Håper å komme inn i en nykoselig gruppe, da det er godt å kunne skravle med noen i samme situvasjon.

var slikt når jeg fikk mine 2 andre ja, men var ikke helt på bølgelengde med de gjennom helsestasjonen. Men vi hadde treff via babyverden som gjorde samme nytten

Tror det er barseltreff her og via helsestasjonen, håper å få god kontakt med gjengen den gangen her.... om ikke har jeg ei venninne som har termin 4,5 mnd før meg som jeg kommer til å være mye med!

Jeg fant heller ikke tonen med de gjennom HS.... Jeg møtte den ordentlige gode gjengen på BIM : ) Var ingen på Babyverden som var herfra, så da måtte jeg gå over dit for å finne folk jeg kunne gå på treff med ; )
Da vi fikk litt mediadekning i lokalavisa, ble bare flere og flere med : ) Men den gode, gamle "kjernen" møtes fortsatt av og til, både med og uten barn : )

Her samles vi i barselgrupper når ungene er født,da samles alle som fødde den mnd,begynner på helsestasjonen og så er det opp il hver enkelt om de vil gjøre noe utenom:-) Vi pleier å samles av og til inni mellom,både august 2010 og september 2011:-)

Nei, det tror jeg ikke at jeg tar meg tid til denne gangen, har nok med å rekke over det jeg kjenner av folk som er hjemme, eller kommer til å være hjemme neste år. Har ei egenlaget gruppe fra sist, det et par og er gravide igjen, så det er nok å folk å treffe ;)

Er ikke noe særlig organisert enn 2-3 treff på helsestasjonen, men jeg bor på en liten plass og det er flere venninner som skal ha til våren så det blir jo barseltreff i lag med de, flere har unger fra før av også :)

Hvis jeg finner tonen med noen kommer jeg til å delta, hvis ikke så gidder jeg ikke. Har andre jeg kan treffe og et barn til å ta mg av. Så da blir det nok en del soving på dagtid, så jeg er opplagt til 2 åringen kommer hjem fra barnehagen ;)

Hvis jeg finner tonen med noen kommer jeg til å delta, hvis ikke så gidder jeg ikke. Har andre jeg kan treffe og et barn til å ta mg av. Så da blir det nok en del soving på dagtid, så jeg er opplagt til 2 åringen kommer hjem fra barnehagen ;)

Traff barselgruppa fra HS og en forumgruppe jevnlig, det var kjempehyggelig. Hadde også flere venninner som var hjemme med baby på nesten samme alder som min (+/-3 mnd), så slapp å kjede meg. Denne gangen er det foreløpig ingen andre gravide jeg kjenner, og har nylig flyttet til et sted jeg ikke kjenner noen, så håper jeg møter en hyggelig barselgruppe igjen. Men gidder ikke å være med bare for å være med hvis jeg ikke finner tonen med dem..

Back
Topp