Barselgrupper på helsestasjon

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Er dere med i barselsgrupper som treffes i regi av helsestasjonen?

Er det hyggelig?

Her blir det ikkje arrangert noko slikt:-(

Var på første treff i dag, skal møtes igjen til mandag. Var superkoselig, så gleder meg til mandag :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Her er det via jordmor etter 6 uker.
Vi ble en gruppe på 7 damer som jar født siste del av oktober.
Trivelig gjeng som skal treffes flere ganger. Tok en liten juleferie ;)

Har vært på et og skal tilbake 17.des :) kjempe koselig :D fire møter i regi av helsestasjonen også kan vi selvfølgelig møtes utenom også :)

har ikke arrangert noe via helsestasjonen men de aller fleste som har fått baby her i år (bor på bygda) er venninner så vi møtes flere ganger i uka uten regi av hs.. :)

Vi var i dag:D Vi er ei gruppe på 4, men var ei som ikke møtte opp i dag:)
De jeg traff var kjempe søte og hyggelige jenter. Veslegutt koste seg masse:D Ser frem til neste treff:D
Han fikk også vaksiner mens vi var der, selv om han enda ikke er fulle 3mnd...

Vi var i dag:D Vi er ei gruppe på 4, men var ei som ikke møtte opp i dag:)
De jeg traff var kjempe søte og hyggelige jenter. Veslegutt koste seg masse:D Ser frem til neste treff:D
Han fikk også vaksiner mens vi var der, selv om han enda ikke er fulle 3mnd...
Hvordan gikk det med vaksiner? :)

Hvordan gikk det med vaksiner? :)

Det gikk veldig bra faktisk:D Var et stikk i hver fot. Han var veldig rolig, skrek høyt når begge stikkene kom. Roet seg ned etter 1-2min med kos av mamma<3<3Måtte sitte litt etterpå for å se om det kom noen reaksjon enten i form av utslett eller annet, så kjørte vi hjem:D;) Hun sa videre at omtrent halvparten av barna blir mer trøtte enn vanlig og sover mer etter vaksinen. Dette da samme dagen, men også noe utover neste dag. De kan også få nedsatt matlyst, og noen feber. Ser ikke tegn til noe her enda:D

hs arrangerte det første treffet så ordner man selv etterpå om man ønsker:-) de har møttes en gang etter det også, jeg fikk ikke til å møte de gangene, men nytt treff på torsdag så håper å få vært med på det :-)

Nytt treff onsdag :D fikk ikke vært med før jul da jeg var syk :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Alle på mitt barseltreff var (de 2 som ble med) var 12 år eldre enn meg, så ble dessverre litt nja, ikke noe for meg.
Dessverre, for jeg skjønner veldig at folk har nytte av det. :)

Alle på mitt barseltreff var (de 2 som ble med) var 12 år eldre enn meg, så ble dessverre litt nja, ikke noe for meg.
Dessverre, for jeg skjønner veldig at folk har nytte av det. :)
Samme her. Var 2 som dukket opp, tror det skulle være 2 til. Hun ene virket ikke altfor mye eldre enn meg, men sa veldig lite. Hun andre var nok 10år eldre eller noe sånt. Hun snakket hvertfall, men tjaa.. Jeg som så fram til å bli kjent med noen å gå tur med på ca min alder

Samme her. Var 2 som dukket opp, tror det skulle være 2 til. Hun ene virket ikke altfor mye eldre enn meg, men sa veldig lite. Hun andre var nok 10år eldre eller noe sånt. Hun snakket hvertfall, men tjaa.. Jeg som så fram til å bli kjent med noen å gå tur med på ca min alder
Jeg ooog. Skikkelig skuffa egentlig. Og de ville tydelig bare sitte på kafeer, og ikke gå turer. Og jeg vil gå, gå gå!

Her arrangeres det 4 stk tror jeg regi av helsestasjonen :) var kjempekoselig, men alle var ti år eldre enn meg så det blir vel bare med det for min del! Veldig hyggelige jenter, men har venner på min alder å trille med :-)

Back
Topp