D
Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
Guest
Er dere med i barselsgrupper som treffes i regi av helsestasjonen?
Er det hyggelig?
Er det hyggelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med vaksiner?Vi var i dag Vi er ei gruppe på 4, men var ei som ikke møtte opp i dag
De jeg traff var kjempe søte og hyggelige jenter. Veslegutt koste seg masse Ser frem til neste treff
Han fikk også vaksiner mens vi var der, selv om han enda ikke er fulle 3mnd...
Hvordan gikk det med vaksiner?
Samme her. Var 2 som dukket opp, tror det skulle være 2 til. Hun ene virket ikke altfor mye eldre enn meg, men sa veldig lite. Hun andre var nok 10år eldre eller noe sånt. Hun snakket hvertfall, men tjaa.. Jeg som så fram til å bli kjent med noen å gå tur med på ca min alderAlle på mitt barseltreff var (de 2 som ble med) var 12 år eldre enn meg, så ble dessverre litt nja, ikke noe for meg.
Dessverre, for jeg skjønner veldig at folk har nytte av det.
Jeg ooog. Skikkelig skuffa egentlig. Og de ville tydelig bare sitte på kafeer, og ikke gå turer. Og jeg vil gå, gå gå!Samme her. Var 2 som dukket opp, tror det skulle være 2 til. Hun ene virket ikke altfor mye eldre enn meg, men sa veldig lite. Hun andre var nok 10år eldre eller noe sånt. Hun snakket hvertfall, men tjaa.. Jeg som så fram til å bli kjent med noen å gå tur med på ca min alder