Barselgruppe

BIBBI3

Forumet er livet
Er dette noe helsestasjonen arrangerer?

Ikke fått invitasjon jeg... håper jeg får...

Er jo litt morro da å møte folk som er i samme båt som du.. ikke bare her på BV[;)]

Har ikke fått invitasjon jeg. Kanskje de ikke har sånt på min helsestasjon [:(]

Hadde vært koselig å møte folk som bor i mitt område også, og ikke bare internettfolk som bor over hele byen.

ORIGINAL: xcrazyx

vel...gruer med litt jeg da, tror de andre som skal med i samme gruppe som meg er gift og har flere barn og mye eldre enn meg...så lurer på hvordan d blir...[&:]

Går da sikkert greit det. Sikkert flere som er førstegangsfødende også. Og uansett har dere jo noe til felles da. [;)]

ORIGINAL: Molsy

vel...gruer med litt jeg da, tror de andre som skal med i samme gruppe som meg er gift og har flere barn og mye eldre enn meg...så lurer på hvordan d blir...[&:]

Går da sikkert greit det. Sikkert flere som er førstegangsfødende også. Og uansett har dere jo noe til felles da. [;)]
vi er kun 4 stk, og mamma visste om de 3...alle er gifte og hun trodde de hadde barn fra før...men vi får se...har også kontaktet Amathea ang barseltreff for alenemødre, så vi får håpe de skal ha treff snart..

Åja da så.

Ja får håpe de blir et alenemødre-treff på deg istedet. [:)][:)]

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: Molsy

Har ikke fått invitasjon jeg. Kanskje de ikke har sånt på min helsestasjon [:(]

Brevet med barselgruppe kom rett før helga til meg, så det er ikke alle som er like raske ute. Det kommer helt sikkert, barselgrupper må de da ha på alle helsestasjoner..? Invitten kommer nok skal du se!

Asil

Skal møte helsesøster i neste uke igjen, tror jeg spør henne da jeg hvis jeg ikke har fått noe innen da.

[:)]Har vært på to treff på helsestasjonen ,og i dag møttes vi hjemme hos ei på gruppa. Kjempekoselig, alle har barn fra før-og alle har partner. Her er det så mange mammaer at det blir egene grupper for de med sitt første barn,og for enslige mødre!

Her hvor jeg bor arrangeres det ikke noe via helsestasjonen- Men jeg var på 6 ukers kontrollen i dag, og møtte 3 hyggelige damer som jeg har litt kjennskap til fra før-kun på hils liksom- Så nå har vi laget vår egen barselgruppe. Skal møtes på mandag allerede.gleder meg!

Tviler på at de har noe arrangert gjennom hs her.. men skal spørre ved neste anledning. Er jo så mange som har født og skal her i år, så noe kan man vel få til.[;)]

Var på det første treffet med barselgruppa i dag....

Back
Topp