"Barselgruppe?"

Ch8

Forelsket i forumet
Stjerneskuddene 2024
Hei! Noen i Lørenskog-område som kunne tenke seg å være med å danne en egen barselgruppe hvor vi møtes fysisk? :happy: Jeg fyller 34 neste uke, bor pr nå på Jessheim, men flytter til Fjellhamar i september:happy:

Hei! Noen i Lørenskog-område som kunne tenke seg å være med å danne en egen barselgruppe hvor vi møtes fysisk? :happy: Jeg fyller 34 neste uke, bor pr nå på Jessheim, men flytter til Fjellhamar i september:happy:
Skulle gjerne vært med,men bor litt langt unna (østfold). Kanskje det ikke er så mange fra området i januar gruppa? Har du prøvd å legge ut i februar og mars gruppa også? Kanskje det er noen der :)

• Omsorg
Reactions: Ch8
Jeg bor på Råholt, så du skulle blitt igjen på Jessheim:p

• Liker
Anbefaler å bli med i «Termin januar 2024» på facebook hvis du ikke er det allerede, der er det i gang med å lages nye «undergrupper» etter hvor man er fra i landet :) Så kan potensielt finne noen til barselgrupper der!

Hehe, jeg og sambo er opprinnelig fra Lillestrøm, så flytter tilbake for å være nærmere venner, familie, jobb og hobby (Snø, tryvann +) :happy:
Ah Tryvann. Nærmere hafjell og trysil her da ;)
Jeg er opprinnelig fra Lørenskog, men ønsker litt mer for pengene, så blir vel boende her oppe noen år til i alle fall

• Elsker
Anbefaler å bli med i «Termin januar 2024» på facebook hvis du ikke er det allerede, der er det i gang med å lages nye «undergrupper» etter hvor man er fra i landet :) Så kan potensielt finne noen til barselgrupper der!
Takk for tips! :happy: Greia er bare at jeg sletta sosiale medier for typ 3 år sia da det spiste opp så mye tid :hilarious: får se hva jeg gjør:woot:

Back
Topp