Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne vært med,men bor litt langt unna (østfold). Kanskje det ikke er så mange fra området i januar gruppa? Har du prøvd å legge ut i februar og mars gruppa også? Kanskje det er noen derHei! Noen i Lørenskog-område som kunne tenke seg å være med å danne en egen barselgruppe hvor vi møtes fysisk?Jeg fyller 34 neste uke, bor pr nå på Jessheim, men flytter til Fjellhamar i september
![]()
Jeg bor på Råholt, så du skulle blitt igjen på JessheimHei! Noen i Lørenskog-område som kunne tenke seg å være med å danne en egen barselgruppe hvor vi møtes fysisk?Jeg fyller 34 neste uke, bor pr nå på Jessheim, men flytter til Fjellhamar i september
![]()
Hehe, jeg og sambo er opprinnelig fra Lillestrøm, så flytter tilbake for å være nærmere venner, familie, jobb og hobby (Snø, tryvann +)Jeg bor på Råholt, så du skulle blitt igjen på Jessheim![]()

Ah Tryvann. Nærmere hafjell og trysil her daHehe, jeg og sambo er opprinnelig fra Lillestrøm, så flytter tilbake for å være nærmere venner, familie, jobb og hobby (Snø, tryvann +)![]()
Takk for tips!Anbefaler å bli med i «Termin januar 2024» på facebook hvis du ikke er det allerede, der er det i gang med å lages nye «undergrupper» etter hvor man er fra i landetSå kan potensielt finne noen til barselgrupper der!
Greia er bare at jeg sletta sosiale medier for typ 3 år sia da det spiste opp så mye tid
får se hva jeg gjør