Barselgruppe

Mia_mini

Elsker forumet
Noen som har fått barselgruppe og deltar aktivt i den?
Hva gjør dere, hvor ofte møtes dere?

Har fått og vært på et møte.
*redigert av moderator*
Tiden går alt for fort og jeg har hatt fullt opp med dåp og nå sykdom. Planen er å møtes da. Litt dumt at det bare er november babyer..

Er det helsestasjoner som arrangerer slikt der dere bor? :)

Jeg er egentlig med i en men deltar dessverre ikke av personlig grunner. De andre møtes stort sett en gang i uken, hittil har det bare vært på café. Det er 8-9 stk. i gruppen.

Vi er bare 4 stk , men har truffet hun ene noen ganger på diverse ting og tang :smug: Var på babysang med henne og noen andre jeg har blitt kjent med :)

Vi har møter én gang i uken. Totalt er vi 9 stk men er som regel 3-6 som møter hver gang. Jeg synes det er veldig ålreit. Hittil har vi gått tur og møttes på kafé.

Vi var 6 stk på første møte, alle virket hyggelige.
Vi har en facebook gruppe for oss, men ingen tar noe initiativ.
Og når jeg spør om tur eller sanggruppe, så er det ingen som gidder å svare :shy:
Skikkelig skuffet over min barselgruppe.

Vi var 6 stk på første møte, alle virket hyggelige.
Vi har en facebook gruppe for oss, men ingen tar noe initiativ.
Og når jeg spør om tur eller sanggruppe, så er det ingen som gidder å svare :shy:
Skikkelig skuffet over min barselgruppe.
Kunne jo godt ha takket nei i det minste:sorry:

Jeg har ingen. Kjenner veldig få her og så er det jo sånn at når man jobber frem til man får barn og i permisjonstiden så blir det vanskelig å bygge seg opp et nettverk. Helsestasjonen hadde ett møte, ellers er det babysang hver torsdag i regi av åpen bhg, men det syntes jeg ikke noe om. Syntes det var uorganisert og vanskelig å bli kjent med noen der også.... så det orka jeg ikke å gå på...

Back
Topp