Barselgruppe

eemmaa

Flørter med forumet
Søker gravide i Sandnes området som kanskje har lyst til å lage en barselgruppe? Jeg har termin 20.06 og kjenner ingen andre gravide i området. Hadde derfor vært ganske så ålreit å hatt noen en kunne lent seg litt på og dannet nye vennskap med :)

I stavanger setter helsestasjonen i hvert nærområde sammen barselgrupper for de som har fått barn sånn noenlunde på samme tid, gjør de ikke det i Sandnes?

I stavanger setter helsestasjonen i hvert nærområde sammen barselgrupper for de som har fått barn sånn noenlunde på samme tid, gjør de ikke det i Sandnes?

Har ikke hørt om dette frem til nå hvertfall, men vet at barselgrupper i regi helsestasjonen i Sandnes flere ganger tidligere har blitt avlyst/ikke blitt noe av. Så håper det kan bli noe denne gangen, eller at noen vil starte på egenhånd :)

Har ikke hørt om dette frem til nå hvertfall, men vet at barselgrupper i regi helsestasjonen i Sandnes flere ganger tidligere har blitt avlyst/ikke blitt noe av. Så håper det kan bli noe denne gangen, eller at noen vil starte på egenhånd :)

Åh, det er jo kjedelig da. Jeg har vært avhengig av barselgruppen begge de 2 andre gangene jeg har hatt permisjon (da ingen i nærheten jeg kjenner har vært i permisjon samtidig), så jeg forstår deg godt at du vil ha noen i nærheten å gjøre ting med. Kan tipse om å gå på babysang, babysvømming osv for da blir du hvertfall kjent med folk i nærheten av der du bor[emoji4]

Det som er dumt er at de deler jo ikke inn barselgruppene på helsestasjonen før etter fødsel. Derfor er det jo fordel som du gjør nå etterlyse i god tid før, og kanskje alt nå få i gang treff før fødsel :)

Back
Topp