Barselgruppe?

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Noen av dere som har begynt eller har planer om å være med i en? Jeg skal begynne i en på mandag, og gleder meg stort! :) Satser på å bli kjent med noen hyggelige jenter :) Med storebror var jeg så ung i forhold til alle andre, og var i en litt annen livssituasjon enn de, så ble ikke mange jeg har kontakt med fortsatt. Satser på at vi er mer på samme plan denne gangen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal på treff på mandag også. Veldig spennende. Jeg har på følelsen av at jeg kommer til å være den yngste der, så vi får se. Skal ha med samboeren nå første gangen da, er det mange som pleier det forresten?

Skal på treff på mandag også. Veldig spennende. Jeg har på følelsen av at jeg kommer til å være den yngste der, så vi får se. Skal ha med samboeren nå første gangen da, er det mange som pleier det forresten?
Vet ikke hvor vanlig det er jeg :) I min forrige gruppe tok ene pappaen over plassen når mammaen gikk ut i jobb igjen :) Blir spennende ja! :)

Her skal vi rett over jul og nyttår;) Det blir nok hyggelig det,tihi:D

Vi skal for første gang 13. desember :-) Gleder meg!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi hadde første møte i går og skal møtes igjen på mandagen. Ser ut som en flott gjeng. Her har ikke pappaer adgang :p

Vi hadde første møte i går og skal møtes igjen på mandagen. Ser ut som en flott gjeng. Her har ikke pappaer adgang :p
Å nei. Sikkert forskjellig fra sted til sted da. På lappen jeg fikk stod det ta gjerne med pappaen. Så jeg tar han hvertfall med nå første gangen. Så slipper jeg å føle meg så ensom om det kun kommer til å være eldre :)

Her har vi hatt 6 treff allerede :-) Begynte da minsta var 1 uke,også har vi møttes hver tirsdag. En veldig hyggelig gjeng! :-) Vi er 6 stk. Akkurat passe stor gruppe! Er jo så utrolig koselig!!! :-) Vi snakker om når barna blir større,så skal vi ha treff på kveldstid uten barn og med vin.. :-)

Har vært på 1 treff med tre hyggelige jenter i regi av helsestasjonen :) barna er født med bare noen dagers mellomrom, så det er morsomt! Skal tilbake den 17 :D syns det er veldig hyggelig, og gøy å se andre barn på samme alder som Mie :)

Vi har hatt 3 treff :) Det er 7 andre hyggelige mammaer som bor i trille-avstand fra hverandre :)

Her arrangeres det ikke treff før babyene er 4 mndr gammel, så det er en god stund til. Vet forresten ikke om det blir noen gruppe. HS hadde nok fødsler i sitt område sa hun, men det var ikke sikkert at alle var interesserte i barselgruppe. Håper så inderlig det blir gruppe. Vi kjenner ikke så mange her i området da vi ikke har bodd her så lenge, så det hadde vært helt supert å kommet i kontakt med noen i nærområdet :)

Back
Topp