barselgruppe

Elizabethn

Flørter med forumet
er det fler som ikke har noen?

Har du ikke barselgruppe?? det var da trist. Ble det ikke arrangert fra helsestasjonen din? Jeg går i barselgruppe, og det er veldig kjekt. Håper du kjenner noen andre som har gjevnaldrene barn som barnet ditt kan leke med da ;)

Har heller ikke barselgruppe:/ Helsestasjonen slutta med det akkurat i den den tida det hadde vært aktuelt for oss...Litt dumt igrunn.

er heller ikke med i barselgruppe,men kun fordi jeg takket nei til det,neste gang skal jeg være med

Det er veldig trist å ikke være i en barsel gruppe? men det går jo ann å lage sin egen hvis man har venniner eller noen i familien med barn?

jeg har verdens beste barsel gruppe :) de jentene jeg er med er så gode og alle kommer godt overens

Ja, jeg synes det er litt trist. Har ikke så mange venninner heller med små barn, og de jeg har er begynt i jobb igjen. Så det blir litt for sjeldent vi er sammen:/ Men men. Sånn er det nå bare. Håper jeg får baby samtidig som venninner neste gang, eller at vi får startet ei egen barsekgruppe eller noe. For det hadde vært veldig kjekt å ha noen i samme situasjon å være med om dagene:-)

jo jeg fikk invitasjon en gang til samling på hs,men det var så rett etter fødselen at jeg ikke fikk dratt. og neste gang det var samling glemte helsesøstra å sende meg invitasjon, samme skjedde gangen etter.. siden har jeg ikke hørt noe.. så jeg har vel falt utenfor som de kaller det. heldigvis har jeg fire venninner som fikk baby omtrent samtidlig med meg så vi treffes av og til så bebbisene får lekt litt og vi skravle... utingen er at jeg flyttet hit jeg bor etter at jeg ble gravid,så kjenner liksom ingen her heller og blir langt å kjøre hver gang jeg skal treffe vennene mine :/

Men da syns jeg vi som bor i nærheten av oslo møtes sånn at vi kan lage vår egen barsel gruppe

Back
Topp