Barselgruppe

nemo

Andre møte med forumet
Heisann.

Noen som vet når man begynner i barselgrupper. Er det før eller etter fødsel?

du blir kalt inn til barselgruppe når barnet er født!!! med forrige man fikk jeg besøk av jordmor hjemme når barmet var 2 uker, så var jeg på første barselgruppe når barnet var ca 1 måned tror jeg...

Jeg ble kjent med min barselgruppe på svangerskapskurs..
Så dem har jeg allerede møtt[:D]

Jeg ble kalt inn til et barseltreff på helsestasjonen ca to måneder etter fødselen. Etter det var det opp til oss i gruppa om vi ville fortsette å treffes. Vi avtalte et treff ute på kafe og etter det møttes vi annenhver tirsdag hjemme hos hverandre. Vi treffes fortsatt innimellom selvom alle er tilbake i jobb. (Har også vinkvelder, bare vi mammaene,-det er moro!![:)])
Jeg synes det er veldig ålreit med barselgrupper,vil anbefale alle å være med. Jeg skal helt klart være med i ei gruppe når babyen kommer...

Jeg ble kalt inn til et barseltreff på helsestasjonen ca to måneder etter fødselen. Etter det var det opp til oss i gruppa om vi ville fortsette å treffes. Vi avtalte et treff ute på kafe og etter det møttes vi annenhver tirsdag hjemme hos hverandre. Vi treffes fortsatt innimellom selvom alle er tilbake i jobb. (Har også vinkvelder, bare vi mammaene,-det er moro!! )
Jeg synes det er veldig ålreit med barselgrupper,vil anbefale alle å være med. Jeg skal helt klart være med i ei gruppe når babyen kommer...

Samme her...

Back
Topp