Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva er det egentlig? Hvem setter de sammen og hvordan funker det? Må en tilhøre en barselgruppe i den byen en har født? Jeg skal nemlig reise til en annen by for å føde, men skal hjem igjen ganske raskt.
no ble jeg veldig forvirret her..
eeehm det er fritt sykehusvalg. så går ut i fra at du kan dra til en annen by for å føde ja.. og tror at det går helt fint å til høre barsel gruppe i den byen du bor i...
Barselgruppe e en gruppe som blir satt sammen på helsestasjonen ut ifra at man har termin rundt samme tid.
Jeg var lite fornøyd med min sist. har ikke noe kontakt med de i dag. Andre får seg venner ut fra denne barselgruppen!
e vel ikke før etter fødsel man går til barselgruppe og e på helsestasjonen dette skjer.
Var ihvertfall slik her[:)] har ingenting med fødested å gjøre[;)]
Her blir det også satt opp på helsest. man kommer til veiing og måling i felles gruppe, deler erfaring og spørsmål. Så er det opp til gruppen om de evt vil møtes på fritiden. Jeg har gjort det med begge mine og vært kjempe heldig med gruppene....alle ble ikke med på fritiden, men en passe gjeng som byttet på å ha det hjemme hos hverandre...-det hendte vi dro på turer, gåturer, hadde felles stor 1 års bursdagfeiring. Masse koslig....var som regel det første året vi fikk det til, etter jeg begynte å jobbe hadde jeg ikke tid men noen fortsatte siden de fremdeles var hjemme.
Man får jo testet det på helsest. først og ser om man klikker med resten av gruppen ;)