barselgruppe november

Moon-shine

Andre møte med forumet
Hei der ute, er det noen fra Oslo som vil møtes som har termin rundt november, kan også være før og etter. men har selv termin 11 november. Er min første så er veldig ny på det her og hadde vært super koselig med like sinnede i denne perioden.

ser fram i mot svar fra alle der ute <3

Josefin

Hei der ute, er det noen fra Oslo som vil møtes som har termin rundt november, kan også være før og etter. men har selv termin 11 november. Er min første så er veldig ny på det her og hadde vært super koselig med like sinnede i denne perioden.

ser fram i mot svar fra alle der ute <3

Josefin
Hei :-) termin 9 . november med min første. Vi har snakket her inne å møtes når alle er over tolv uker :-) sånn f.eks fra. 10 juni og utover :-)

Jeg vil gjerne møtes :) bor ikke i Oslo da, halvtime unna, men er ofte der.. Har termin i slutten av november :)

Jeg bor i Porsgrunn, men tar gjerne en dag inn til Oslo :)
Så det er mye mulig jeg slenger meg på.

Hadde vært veldig koselig! ;)

Hei :) termin 9 . november med min første. Vi har snakket her inne å møtes når alle er over tolv uker :) sånn f.eks fra. 10 juni og utover :)

takk for svar sjefshoppe :) det var en god stund fram i tid, men regner vel vi har noen vakre mager å vise fram til da :) gleder meg til å ses i framtiden.

takk for svar sjefshoppe :) det var en god stund fram i tid, men regner vel vi har noen vakre mager å vise fram til da :) gleder meg til å ses i framtiden.
Bare hyggelig :-) ja, ikke sant :-) vil forsikre meg om at alle er over 12 uker ^^ hyggelig, for det gjør jeg også :-)

Men jeg er gjerne med på treff før 10 juni altså, om noen er keen på det :)

Back
Topp