barselgruppe igjen i oslo?

Moon-shine

Andre møte med forumet
Hei vakre gravide kvinner der ute :)

jeg lurer på når neste treff er, kom ikke med sist gang og det var noe jeg hadde gleda meg til så jeg prøver igjen her. og er ikke så aktiv her inne på forumet så hvis dere har en forum på gang som jeg ikke finner kan dere ikke sende meg linken på den så jeg kan følle.

tusen takk og jeg gleder meg til å møtes en vakker dag :)

ps: i dag er det 20 uker for meg og babys <3

klem josefin

Tror ikke det avtalt noe nytt treff ennå :) Men blir nok i nærmeste fremtid ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke noe avtalt, men blir vel noe etter fellesferien vil jeg tro?

Hvis noen er igjen i oslo over ferietiden og har lyst til å møtes så er jeg med :) Har ikke ferie før sent i august jeg.

Hvis noen er igjen i oslo over ferietiden og har lyst til å møtes så er jeg med :) Har ikke ferie før sent i august jeg.

hey lilla og dere andre :) jeg er nok hjemme i juli og ønsker så gjerne å møte dere alle gravide kvinner. skal vi sette opp en tid å møtes på?

klem josefin

Jeg er borte 5-15 ca, og 25-31. :) Treffes gjerne innimellom der dersom dere andre er hjemme!

Jeg reiser 2 august, så vil gjerne bli med på et treff hvis dagen passer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal vi ikke bare møtes 23. juli da kanskje? Kl syv på en tirsdagskveld funket fint sist. Forrige gang på fridays ble det så mye støy i lokalet at det var litt vanskelig å høre hverandre, så hva med at vi møtes et annet sted denne gangen? Kommer så klart ikke på et fint sted sånn her og nå, men jeg tenker på et lite koselig café eller restaurant. Kommer sikkert med forslag etterhvert.
Men hva sier dere? Passer datoen og tiden for alle som har lyst til å være med?

Hadde vært så gøy å blitt med.. mn er ganske langt unna meg .. uten kollektivt og kun en bil på deling.. :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp