Barselgruppe Bergen?

Lykkekløver

Elsker forumet
Januarlykke 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!
Jeg har termin i midten av Januar, og er førstegangsfødende.
Er student og 30 år, og bor med samboer :)

Jeg lurte på om det er andre i Bergen med termin i vinter som kunne tenke seg noen treff for skravling og deling av erfaring, bebiser etc? :)

Hadde værtfall vært veldig kjekt. Her var graviditeten ikke planlagt, så vi hopper egentlig litt rett i det, med to hunder i hus og hele pakken :woot:

Oi gratulerer! det er mye arbeid, men da blir søskene så nære hverandre ofte. Vi er 4 søsken med 2 års mellomrom ^^

Hadde gjerne møtt til en kaffe/bolle eller lignende. Vet jo ikke hvor du bor/hvor du jobber. Du har jo sikkert mye gode råd også. Her var graviditet verken planlagt eller forventet så vi nileser alt av bøker og råd :laughing002:hello2

Jeg er og fra Bergen [emoji1][emoji1362] skal ha midt i januar! Har en fra før født på sommeren 16, så blir 2,5 år mellom. Jobber og bor med mann og et barn [emoji6][emoji1360]

Ja! Jeg og samboer kommer flyttende fra Trondheim til Bergen ila august pga at han skal studere. Jeg er for tiden arbeidsledig, og har masse tid til skravling, og er veldig interessert i å finne et nettverk i Bergen. Det som har bekymret meg mest angående flyttingen er at jeg skal bli ensom og alene om dagene.
Jeg er snart 23 år og er gravid med mitt første barn. Venter en gutt i starten av januar. Her var det heller ikke helt planlagt å få et barn, men vi som dere bare hopper i det - og nå gleder vi oss sååå utrolig mye til lisjen kommer :Heartred

Så mange som var interessert! :D Det hadde jeg ikke forventer <3
Jeg pleier å foreslå GodtBrød på høyden, inne på museet pga veldig god plass til barnevogner, langbord og deilig mat. Er sentralt og lettest tror jeg for alle å treffes. Det er også ikke så langt fra parkeringshuset ved grieg hallen.

Jeg er usikker på om man lager en hemmelig gruppe eller bare skriver et møte tidspunkt? Nå har jeg skole som starter 14 August og er travel i hverdager på dagen da, men har ofte formiddag eller ettermiddag av.

Om det er interesse kan vi jo prøve å få til et møte før 14 august?

Okay så jeg vil ikke skrive mine ekte detaljer ut her egentlig.

Men om noen er interessert i et møte; vi kunne jo for eksempel prøvd et neste uke?, så send meg en privat melding.

Kunne godt tenkt meg GodBrød på høyden, da det er god plass for barnevogn, parkering ved grieg hallen og lett md buss for de som tar det :) Veldig god varm sjokolade! :D

Så mange som var interessert! :D Det hadde jeg ikke forventer <3
Jeg pleier å foreslå GodtBrød på høyden, inne på museet pga veldig god plass til barnevogner, langbord og deilig mat. Er sentralt og lettest tror jeg for alle å treffes. Det er også ikke så langt fra parkeringshuset ved grieg hallen.

Jeg er usikker på om man lager en hemmelig gruppe eller bare skriver et møte tidspunkt? Nå har jeg skole som starter 14 August og er travel i hverdager på dagen da, men har ofte formiddag eller ettermiddag av.

Om det er interesse kan vi jo prøve å få til et møte før 14 august?

Jeg kommer flyttende fra Trondheim på torsdagen. Så jeg møtes gjerne opp til et møte! Samboer har skolestart 13. August, så må være på plass til da.

Back
Topp