Barselgaven er i hus :)

sogn78

Forumet er livet
VIP
Da har eg endelig fått somla meg til å kjøpe gave til sambo for at han har holdt ut med meg ;)
Kjøpte Tommy Hilfiger genser og muchacho (?) boksershortsar, salg e fint :) Trur han blir veldig fornøyd for eg veit han har sikla på den gensaren.
No må eg berre huske å putte gaven i fødebagen :)

Andre som har kjøpt noko til mennene sine??

Hehe, nei, det skal vera sikkert og vist, men eg syns han har vore veldig flink og holdt ut med meg og ikkje minst måtte ta mykje ansvar for sønnen vår, så han fortjenar ei lita gave han og :)

Koselig å gi gave til far, men jeg kommer ikke til å få noe av han:-P så da får han ha det så godt. Jeg gir han tross alt et barn ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fint gjort av deg:) men hva er det der munch...ettellerannet...?
Gubben fikk ikke noe hos meg, har ikke tenkt på det... Hadde jo vært fint å gitt han en liten oppmerksomhet, for jeg har vært urimelig noen ganger...:oops:
Han kom med oppskjært fenalår til meg i går:D Nydelig og perfekte gaven til meg;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Fint gjort av deg:) men hva er det der munch...ettellerannet...?
Gubben fikk ikke noe hos meg, har ikke tenkt på det... Hadde jo vært fint å gitt han en liten oppmerksomhet, for jeg har vært urimelig noen ganger...:oops:
Han kom med oppskjært fenalår til meg i går:D Nydelig og perfekte gaven til meg;)

Det er favorittmerket hans i boksershortsar :) Forrige gang fekk han ei t-skjorte og ei bok om å bli pappa, så eg tenkte han måtte få noko denne gangen og :)
For ei perfekt barselgave, sånt blir ein glad for!!

når vi fikk vårt første barn, kjøpte jeg han en liten "pappagave", en go stund etter hun var kommet til verden da. kjøpte et stilig smykke av merket alexander, og graverte inn fødselsdatoen til jenta vår :) men må si meg enig med di andre her, at det er faktisk vi jentene som gjør jobben i 9 mnd sååeee..... :P

kjøper ikke til pappaen ,men gave fra lillesøster til storebror. Ligger klar i fødebaggen ;)

Storebror her fikk også gave fra lillebror. Det var veldig stas, en kaptein sabeltann kikkert !!! :D

Ingenting til pappan, men gaver fra lillebror til storebrødrene ligger klar i baggen:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp