Barselgave?

Det var noen her som la inn bilde av en "bleie kake" og det syns jeg så artig ut. Det var altså et kakefat(rundt) med bleier langs kanten og litt innover. I midten var det et "fyll" av body(er) tåteflaske,kluter,smekker osv. Sånn typiske start-ting. Dem får ofte nok klær, så kan kanskje være greit med smokker osv..

ORIGINAL: Mille84

Det var noen her som la inn bilde av en "bleie kake" og det syns jeg så artig ut. Det var altså et kakefat(rundt) med bleier langs kanten og litt innover. I midten var det et "fyll" av body(er) tåteflaske,kluter,smekker osv. Sånn typiske start-ting. Dem får ofte nok klær, så kan kanskje være greit med smokker osv..

det hørtes stilig ut da... hi hi hi.... det må jeg bruke til neste veninne som venter[:D]
når jeg kjøpte barselgave til mine veninnder så kjøpte jeg ikke bare klær.. får nok klær.. jeg kjøpte en kurv som jeg la feks rosa papir i og la oppi bleier, våtservietter, en tutteflaske og tutt, babyshampo, bodylotion osv.. kjekke gaver det også....[:D]

kose teppe,eller et lite smykke,eller en fin rangle[:)]

Ååååå, smykke, disse rosa emalje hjertene, enten i armbånd eller anheng, de er kjempe søte. Var veldig gla i mine egne, helt til de ble stjålet for noen år siden. [:)]

Er hyggelig å få noe en kan ha lenge, spesielt om det er et barn som kommer til å bety mye for deg.

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: *shedevil*

en sånn lys rosa fikk vi. Bruker den mye[:D][:D] kjempe søt[:D]

Oh, den var søt! Vet du hvor den kan kjøpes? Merke?

Fisher price! Jeg kjøpte en på brio butikk til 150kr.

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Sånne bittebitte små heklede babysko/tøfler..

Åååååååå, elsker sånne. De er bare så gode!!

ORIGINAL: *shedevil*

en sånn lys rosa fikk vi. Bruker den mye[:D][:D] kjempe søt[:D]
Den fikk adrian også i lyseblå og den var favoritten fra første stund.

Back
Topp