Barselgave

^Milla^

Gift med forumet
Ja nå fikk jeg akkurat beskjed av vennina mi at vannet har gått og hu ligger på sykehuset[:D][:D][:D]
Terminen var egentlig ikke før 15 februar, så har ikke kommet så langt som å tenkt ut gave enda..

Så kanskje noen har en god ide til meg??[:D]

Har ingen barn selv enda, så veit liksom ikke helt hva jeg ville ønska meg(evt til baby`en) etter en fødsel...hehe

Åååå så spennende!! Til min gode venninde kjøpte jeg en kurv med stelleting, bleier, våtservietter, kremer og oljer osv.

kanskje prematur klær? for regner med at babyen kanskje er litt liten?når den kommer 1mnd før[;)]
Kanskje en myk liten koselig kosebamse...

hmm...ikke lett[:)]

Så spennende! [:D] JEG hadde blitt ekstremt takknemlig for noe som bare var til MEG etter fødselen. Kremer, snop, en bok etc. Man får så mye til babyen, uansett.[:)]

ORIGINAL: Pontus

kanskje prematur klær? for regner med at babyen kanskje er litt liten?når den kommer 1mnd før[;)]
Kanskje en myk liten koselig kosebamse...

hmm...ikke lett[:)]

babyshop har nydelige premature klær. Sikkelige baby sparkebukser og sånn. Kjøpte klær til naddis der første tiden

vil du kjøpe til barnet eller moren da?

om til barnet, så signerer jeg alle over [:)]

jeg tok å kjøpte til venninda mi når hu fekk nr3.. kjøpte fotpleie produkt å sånn... slo godt ann det[:)]

Nå har alle mine venninner barn så har blitt endel barselgaver.

Har kjøpt gulpekluter, ammeinnlegg i ull, ull strømper, ull luer, ull bodyer osv.
Ene venninna mi fikk 5 uker før termin og da var ho lita den jenta. så premetur tøy er sikkert en slager.
Kan også gjerne kjøpe med noe til mammaen, feks pleie produkter for å få muligheten til å freche seg opp litt.

Mange gode forslag over.
Jeg fikk ei jente for en stund siden, satte veldig pris på den ene gaven jeg fikk. En digibok av sue monk kidd og Anna kidd "Granateplene, en mor datter historie". Hvis hun får jente, så er den en veldig koselig bok. Veldig kjekt med digibok, hatt noen timer med amming på natta, deilig å høre på den boken da.

åå så koselig,[:D] skal kjøpe barselgave jeg og, så stjeler litt tips[:D]
(min venninne er 13 dager over tiden)

jeg har de siste gangene laget mor og babypakke med pysj, sokker, stelleprodukter og en bamse/rangle til babyen og litt luksus til mor (skrubb/krem/håndkrem/øyekrem eller lignende) Det har vært veldig godt mottatt[:D]

Takk for alle forslag![:D] Blir jente ja, og vet hun har lite klær i nyfødt til og med, så tror jeg må på prematurbabyklær shopping gitt.

Blir nok til å kjøpe litt både til mammaen og lillemor, så får se meg litt omkring tenker jeg[:)]
Fortsatt ikke fått noe beskjed om at hun er ute, så har litt tid enda[8D]
Har ligget i senga og trommet med fingrene i hele natt, så nå må hun komme snaaart! hehe

MossiSuss pledd!! [:)] Det har jeg kjøpt til alle mine venner og alle er strålende fornøyd. Jeg har det selv, nydelig og deilig fleece med fin teks og design! Sjekk ut nettsidene deres, de har andre ting også. [:)]

Ullklær er flott til en vinterbaby, våtservietter, sinksalve, bleier, bodyer, strømpebukser, pysj [:)]

Så spennende da!! [:D]

Back
Topp